tirsdag 11. juni 2013

Herlige oliventrær på Ikea!

Jeg elsker oliventrær. Så mye, at jeg faktisk kunne hoppet av glede da jeg kom over disse vakre trærne til røverpris! Og gode kjøp; det må deles, og da må det jo også bilder til! Håper bare at jeg var alene i nabolaget om å være oppe før hanen galte i dag, ellers har nok naboene fått noen smil på morrakvisten over meg som hoppet rundt ute i morgenkåpe og med kamera. Jaja, er jo ikke blogger for ingenting!

 
Men tilbake til de nydelige trærne! Det er noe med måten oliventrær ser ut på, og stemningen de skaper som gjør at de er mine favoritter. Like fine enten de er små eller store. Men store oliventrær er jo ofte veldig dyre, så da jeg kom over disse store trærne til 349.- på Ikea, må det jo bare deles. Jeg kjøpte et slikt oliventre for lenge siden, og det har vokst som bare det! Takknemnelig tre, som bare skal ha litt vann nå og da. 


Blomsterpottene er i flettet plast, og passer fint til hagemøblene. Bøttene har også håndtak i sidene, og det er veldig greit da disse trærne faktisk veier en del;). 



Lurer på om disse skal få komme på verandaen etterhvert, men inntil videre er de fine her synes jeg!
Så hvis du vil ha flotte, høye og kraftige oliventrær, så løp og kjøp! Disse kommer nemlig til å bli utsolgt raskt!
Ha en flott dag alle sammen!

1 kommentar:

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Så heldig du har været der.
Sikke en dejlig udeplads du har dig.
God og dejlig dag til dig.
Klem Lonni