lørdag 8. juni 2013

En uke med berg og dalbane

Beklager alle samen for lite oppdatering av bloggen siste tiden! 
Det har skjedd så mye på en gang her hjemme, at det ikke har vært så mye tid til å tenke interiør eller andre ting. To begravelser på to uker, og tre bursdagsfeiringer. To skoleavsluttninger og jobb i tillegg. Tiden går, dagene flyter sammen, og plutselig har alle disse dagene blitt til uker, mnd og år. Og alt det en hadde store planer om ble det ikke noe av. Merkelig at det nettopp er slike dager som får en til å stanse opp og gripe tak i "her og nå".



Jeg får bare ta en dag av gangen, og nyte her og nå. Kanskje ikke helt lett i dag da "vekkeklokken" vår på to år stod opp klokka fem og jeg var i seng kl 24 etter en travel (!) vakt i akuttmottaket, men så fikk jeg masse god kos på siofaen, og det var jo bare deilig. 

Ønsker dere en fin lørdag, og håper dere ikke drar fra bloggen min for godt.
Stor klem.

8 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Heisann ;)
Tror alle kan kjenne seg igjen i at tiden flyr av sted og at man ikke får gjort alt man hadde tenkt!
Håper dere har det bra oppi alt ;)
Ha en fin helg :)
Klem klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Mirjam! Tidlig oppe du også? Her har nå alle våre tre våknet, og gjett hvem som sover;). Jaja, jeg får legge meg litt før jobb i ettermiddag. Vi har det bra, bare travelt. Og så er det såklart veldig trist å miste noen en er glad i. Men det er jo sånn livet er da. Bare det at av og til er det litt godt å bare stoppe opp også. Ha en fin dag! Klem

Anonym sa...

Kjære Gry!
Ja, det er jo faktisk sånn at "tiden flyr og vi med den", og etterhvert som eg blir eldre syns eg at den flyr vel fort til tider! Håper likevel, både mht. begravelser, unger og jobb, at du har overskudd til å nyte den tilmålte tida med dine i sommersola. Det er godt at sommeren endelig er her, sjøl om det ikkje akkurat er for varmt. Det er ein velsignelse å ha noen som trenger ein, sjøl om det kan tære litt på kreftene en gang iblant... Flotte innlegg fra deg, som alltid - mi leser og nyter både kjoler, utemiljø og interiør fra deg. Ha ei go vakthelg - klem Annette ;-)

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hoppas du får lugnare veckor framöver, otäckt det där med din lille son, fy för sådana allergiska reaktioner!
Hoppas du får en lugn och fin helg nu.
Kram Jennie

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Anette! Så koselig å høre fra deg! Har du det bra? Jeg håper også at dagene roer seg ned etterhvert, og gleder meg til ferie og lange, solfyldte dager, for det er jo lov å håpe. Koselig at du følger med på bloggen;). Ha en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Jennie! Ja, du kan tro jeg ble redd, ikke greit å holde en liten tass på 2 år i armene og høre at det tettes i luftrøret. Dèt kan gå fort... Nå håper jeg på en rolig og fredelig helg, selv om den tilbringes hovedsakelig på jobb. Ønsker deg og dine en fin helg også! Klem

toves sammensurium sa...

Sorg og glede går dessverre hånd i hånd,men det var da ikke måte på hvor mye det ble på en og samme gang med deg!Det er ihvertfall helt sant som du sier...det er i slike stunder man får nærhet til livet og tenker litt dypere.At dagene flyr avsted er brennsikkert...kan ikke tro halve året er gått!!!!!Vi får bli enda enda flinkere til å nyte hvert øyeblikk...i første omgang helgen;)
Toveklem :)

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk for fine ord; Tove! Nei, er det ikke merkelig hvordan ting ofte kommer samlet. Det var en spesiell dag da mellomsten hadde bursdag, og vi var i begravelse og fikk nytt dødsbudskap samme dag. Snakk om å gå fra sorg, til glede over bursdag og feiring, til ny sorg. Opp og ned. Trist. Tror ikke jeg har grått så mye på lenge. Nå håper jeg at dagene blir bedre, og gledere meg til feriedager hvor jeg ikke trenger "tenke" så mye, men bare kan nyte gode øyeblikk. Ha en fin kveld videre, klem