onsdag 26. juni 2013

En turkis drøm av en kjole!

Det er jo bare å innse at den norske sommeren er lunefull, og at det er trenden som trolig kommer for å bli. Heldigvis fører regndager med seg noe godt også, som å krype opp i en stolen med myke tepper og puter, en diger kopp med te og nettbrettet. 


Denne lekre kjolen fant jeg hos min nye favorittdesigner, og mon tro om den ikke kommer hjem til meg snart....:). Elsker fargen, detaljene, snittet, og ryggen er bare nydelig. Dette er en Halterneck dress, som knyttes bak nakken og båndene er lange og rekker langt ned på ryggen. Lekker altså. I og med at den går opp foran er den ikke som en vanlig maxi kjole, og litt mindre "pyntet". Mønsteret med blomstene går opp på skjørtet bak også, og det er helforet med løs chiffon på toppen. 
Gleder meg utrolig mye til å ha denne på, og jeg tror jeg vet akkurat når jeg skal bruke den. Jeg kan bare ikke si noe om det ennå, for det er ikke offentliggjort ennå....
 
Ha en super dag alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt fantastisk vakker! Flotteste kjolen jeg har sett på lenge!

Lise sa...

WOW!!!! Kan jeg spørre hvor du fant denne? Kjempelenge!

Daisys home sa...

Denne var rålekker altså :)
er det evnt. nettbutikk du får shoppet den?
Om du vil si det d:)
Kos deg masse og ha en fortsatt strålende sommer:)

Sommerklem Sissel