torsdag 27. juni 2013

Beautiful Agnella, valgets kvaler

Dere husker kanskje at jeg viste dere en turkis drøm av en kjole i mitt forrige innlegg? Den er prikk lik denne, men denne vakre saken er i sort og har mønster som er fulle av nydelige tropiske blomster. 
Det gjør det jo ikke akkurat lettere å velge når en kommer over to så vakre kjoler! 

  
Jeg synes denne er utrolig vakker.  Nydelige farger, og snittet gjør at den ikke er så pyntet som en ren fotsid kjole. Akkurat som den turkise kjolen kan den jo kombineres med alt fra sjal, skjerf,  og bolero, til rett og slett brukes som den er. Halterneck kjoler er veldig fint synes jeg, og passer min figur godt. jeg hadde Halterneck i brudekjolen også, og angrer ikke på det;)



Helforet er den også, og det er veldig greit. Da henger den løst ut fra kroppen, og er utrolig behagelig å ha på. Jeg er utrolig fornøyd med Dione maxi kjolen min også, det er noe med følelsen av masse stoff som bare flyter rundt deg.


Denne kjolen er også utrolig vakker bakfra. Den er skjært høyt oppe i ryggen som gir en fin balanse til den lange kjolen, og det er flott med de lange båndene som henger løst fra halsen.  


Så hva gjør man når en står ovenfor valgets kvaler? 
Da sier jeg som Ole Brum; "ja - takk, begge deler". 

Det nytter ikke velge mellom denne og den turkise, de er for vakre begge to, og kan virkelig brukes til alt.
Jeg ser for meg å stæsje den opp til en fest, eller tone den ned med kun sandaler og veske til en bytur. Kun fantasien som setter grenser, denne kan brukes til alt! Tror det blir en av mine nye sommerfavoritter?

Hva synes du?

2 kommentarer:

Monica sa...

Kjempefin kjole :) Kanskje Turkis når det er fint vær og sort når det er litt mere høst...

Hvor skal du eller har du kjøpt de ?

God helg klem Monica

Mona Hilton sa...

Har du prøvd www.kiyonna.com?
Jeg elsker IGIGI og Kiyonna, har masse kjoler fra dem begge :D