tirsdag 4. juni 2013

Nydelige Dione Maxi dress Igigi

Hver sommer er det samme problemstilling. Hvor finner jeg sommertøy, søte kjoler, gode stoffer, snitt som passer min figur, og som ikke koster en formue. For det er jo gøy å skifte ut mye, og ikke bare ett eller to plagg? Jeg må vel ærlig innrømme at det nok har blitt "litt" mer enn en eller to kjoler ja..., ihvertfall etter at jeg fikk øynene opp for Igigi kjolene, designet avYuliya Raquel i USA. Dermed har problemet med en noe "tom" sommergarderobe blitt til et skap fullt av lekre kjoler, topper og pencilskirts.
Nå kan sommerens selskaper, fester, koselige kvelder og lunsjavtaler med venner bare komme!

Dione Maxi dress

Men tilbake til "maxi" kjolene... Den siste drømmekjolen jeg sveipet innom er bare helt nydelig, og for en gangs skyld er ordet "maxi" faktisk forbundet med noe fantastisk vakkert. Her betyr det nemlig at kjolen er laaaang...og luftig, og har masse stoff!
Kjolen er helforet og øverste laget er i matt chiffon. Overdelen er i marineblått. Ingen stryking, ingen krøller....og for et snitt!
Du, som jeg gleder meg til å få denne hjem! Og best av alt, jeg hadde utrolig flaks! Èn kjole igjen i hele nettbutikken, og i min str! Igigi tar ikke inn igjen klær de går tomme for, så jeg var utrolig heldig!

 
En maxi kjole er faktisk utrolig behagelig å ha på om sommeren. Luftig og svalende. I tillegg er det en veldig praktisk kjole til sommerselskaper som fort varer ut i de sene timer. Mye stoff luner godt! 


Hvis jeg er veldig heldig, så kommer denne herlige saken hjem til meg i tide til privatkonserten med Magnus Grønneberg fra CC Cowboys. Konserten min flotte kollega vant til akuttmottaket i forbindelse med "Hver gang vi møtes".
Det hadde vært kjempegøy å ha på denne, jeg får bare krysse fingrene! Sist jeg bestilte derfra kom pakken en dag før tiden, så hvem vet! Og for dere som lurte, så er ikke dette et sponset innlegg. Bare mine egne erfaringer og meninger jeg vil dele med dere;)

Ønsker dere en flott kveld videre!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!!!! Fantastisk vakker!!!

Hanne sa...

Drømmekjole! Så fint snitt, og ikke minst farger! Elsker blått:). Denne tenker jeg du blir glad for, og nydelig i! Ha en fin kveld, klem

mirjamsdrøm sa...

Den så kjempefin ut!
Kommer til å se flott ut på deg :)
Klem klem