onsdag 8. mai 2013

Skattejakt på Krøgenes

Jeg kan likegodt bare innrømme det. Noe av det gøyeste jeg vet er å gå på skattejakt hos ulike hagesentre og finne lekre ting jeg kan ta med hjem til hus og hage. Det er utrolig artig å fornye litt, og jeg kjenner det kribler etter å plante og se det spire og bli vakkert i hagen. Denne gangen gikk turen innom Krøgenes Hagesenter. For dere som ikke har vært der, så er det et lite hagesenter med masse skjulte skatter i alle kroker, lekre lykter og lamper, potter og et vell av herlige blomster. Her finner jeg som regel alltid noe som passer inn hjemme hos oss, og utfordringen ligger vel heller i å begrense mengden, enn å finne noe en liker;).


Innerst i gangen bak et bord fant jeg nemlig en helt fantastisk krukke i tinn, med et stort, flettet stativ i tinn oppå. I tinnet er det mange små sølvflak, og med Fleur de Lis dekoren på toppen.
Jeg er så fornøyd, og så fort jeg kommer meg avsted igjen, skal denne fylles med eføy, lavendel...Gleder meg!

  
Har du vært på vårens skattejakt ennå? 

4 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Nydelige bilder ♥
I går lavet snøen ned her...så hagearbeid og blomster er utsatt på ubestemt tid ;)
Ha fine maidager♥
klem Tove

♥ Netta ♥ sa...

Så nydelig du har laget det til utenfor hos dere. Blomsterpotten var lekker og blir nok bare enda vakrere med en nydelig klatreblomst inni :-) Det er så deilig når våren er her og vi kan kjøpe blomster og gjøre det lekkert i hus og hage.

Nyt fridagen!

Klem
Netta

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder... Så koselig at du fant frem til meg og la igjen spor :))
Du har det lekkert !!!

Klem,kari

Maria at inredningsvis sa...

HÄRLIG blogg du har:) och jag följer dig nu

Vill du ha sköna inrednings & modetips ..kan du kolla in min blogg:)

Ha en skön helg

LOVE Maria från inredningsvis.se
(sverige)