fredag 10. mai 2013

Herlige Skechers!

Fredag, helg og....sykt barn dag.
Våknet i natt av at minstemann kastet opp, men det har heldigvis roet seg og er mest feber i øyeblikket.
I tillegg regner det så det bøtter ned utenfor, og er meldt slik hele helga. Festlig, med andre ord.
Men, kan en ikke komme seg ut, så kan en jo gjøre det beste ut av det inne, og akkurat nå har jeg litt pc tid for meg selv. Masse flotte nettbutikker der ute;). Jeg har rett og slett kjøpt meg et par nye sko! Disse heter Skechers, har du hørt om dem?
 
 
Sko - Skechers: 12486 | Nærbilde av skoen
 

Jeg har ikke prøvd dem selv før i går da jeg fikk prøve skoene til en kollega. Milde himmel; det var jo som å gå på en sky! Disse herlighetene tenkte jeg å bruke på jobb. Når en går (og av og til må løpe) på betonggulv i 8 - 10 timer +  på hver vakt, så kjennes det i både rygg og ben at en har gått mye. Gode sko er jo en investering i egen helse, så jeg har ikke så dårlig samvittighet for å ha luftet bankkortet en liten anelse;).
 
Sko - Skechers: 12486 | Utsiden av skoen

I tillegg til å være fantstiske på bena ( og flotte å se på), får du en rundet såle som trener muskelene i bena når du går og står. De kjennes ut som om du flyter på luft, og det er helt utrolig deilig. De skal visst kunne medføre vekttap også, og det er jo alltid et pluss nå som en nærmer seg sommer!
 
Sko - Skechers: 12486 | Skoen sett ovenfra

Jeg fant mine på brandos.no, og gleder meg til å få dem hjem og kunne ta dem i bruk. Flere av mine kolleger bruker dette merket i arbeidssko, og det er jo fint med litt farge når vi ellers går i hvite uniformer. Jeg falt helt for regnbuens farger jeg altså, på tross av at jeg ikke liker gult. Gleder meg..
 
Sko - Skechers: 12486 | Parbilde
Dette er ikke et sponset innlegg.
 
Nå bare gleder jeg meg til disse kommer i posten, og selv om det er regn og grått ute, så er regnbuen kommet inn i stua - om enn bare på skjermen;).
 
Ønsker dere en flott dag alle sammen!


12 kommentarer:

Anonym sa...

Lekre sko!! Har doser selv i korall, og de er urolige på bena. Jeg har go-run også, og de er herlige å jogge i. Lykke til med nye sko! Klem

♥ Helen sa...

Hei, takk for kjempehyggelig hilsen hos meg. De skoa kunne jeg også godt tenkt meg. Her regner det også (Telemark), får håpe på litt sol igjen snart. Ha en fin helg og god bedring til barnet ditt.

toves sammensurium sa...

Wow,de skoene ser virkelig ut til å gi futt og fart.Råkule,så herlig med nye sko!!!!Klar for våren du ;)
God helg!
Toveklem :)

♥ Netta ♥ sa...

Jeg har hørt om Sketchers ja, men jeg anta ikke at de hadde så kule sko. Disse var kjempekule og ser veldig gode ut!

Lykke til med regnbueskoene og det syke barnet :-)

Klem
Netta

mirjamsdrøm sa...

Kule sko, og sikkert kjempegode å gå med i jobben din :)
Jeg har "gynge" sko fra Ryn, veldig gode de også!
Tusen takk for koselige ord om puta på bloggen min ;)
Bestillinger vet jeg ikke om jeg tør å ta, men kølappen kan benyttes som plasslodd i syforening til høsten...tenkte jeg måtte dra igang noe slikt ettersom jeg sikkert får mange alenekvelder å fylle ;)
Håper dere får en fin helg i inneværet, ogat formen stiger!
Vi skal i bryllup imorra, og ungene skal på overnatting.
Er jo lov å håpe på fint søndagsvær i alle fall!!
Klem klem

minishabby sa...

De var skikkelig kule da! Var på skojakt i dag faktisk men fant ingen. Sånn er det alltid når jeg skal se etter praktiske sko og ikke høyhælte. Tror jeg skal ta meg en tur inneom brandos jeg ;)
Jeg har e give away på gang inne på anneks bloggen min. Bli med da vel:)
Klem fra meg!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Korall er nydelig, tenker du er fornøyd ja! Jeg har en kollega som bruker go - run og er veldig fornøyd. takk for tips! Ha en fin kveld!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Helen! Regner snart bort her på sørlandet. Får bare glede meg over at vi ihvertfall får god effekt av hagegjødsel;). Koselig at du likte skoene,og takk for hilsen til minsten. Ha en fin kveld videre! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Tove! Så artig at du likte skoene! Jeg falt helt for fargen jeg altså, herlige sommerlige og et lite blaff av farger i min ellers så hvite verden på sykehuset. God helg til deg også! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

De er utrolig gode på, Netta, disse bør du prøve! De finnes i alt fra sandaler til balelrinasko, vintersko og sportssko, så det er noe for alel anledninger her altså. Gratis frakt og retur, verdt å prøve!Takk for hilsen til minsten også, og god helg videre til deg! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hehe..syklubb, joda, koselig det! Jeg er jo ikke flink der da, men alt som kan læres er gøy! Kos deg i morgen, og nyyyyt! God helg, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Minishabby! JEg har hatt det samme som deg, ikke funnet det jeg villeha i skobutikkene her. Skechers har de jo på Skoringen tror jeg, men det er jo utrolig kjedelige farger, og jeg var blitt så inspirert av de andre på jobb og ønsket noe med litt liv og farge. Falt helt for disse her jeg, og så er de så utrolig gode på! Det er jo det beste av alt, gleder meg til å ikke ha vondt i bena på jobb mer! Ønsker deg en fin helg, klem