onsdag 22. mai 2013

Er du på jakt etter den optimale kjolen? Ta en titt på Igigi.com

Som dere kanskje husker så har jeg funnet noen kjoler hos Alexia Mote i Oslo. I helgen fikk jeg prøvekjørt den sorte kjolen, og jeg fikk så mange komplimenter! Ble så glad, for det er jo ikke så lett å finne en kjole som har riktig snitt, er fin og se på, og ikke minst god å ha på. Og som kan ligge i en bag og tas på, og ikke ha så mye som en liten krøll! Og dersom dere lurte så er ikke dette et sponset innlegg, men et tips om hvor det går ann å finne fine klær selv om en ikke er size zero ( og jeg hadde spart utrolig mye tid dersom jeg hadde visst om denne siden). Men tilbake til kjolene...;).


Hilda Dress
Denne synes jeg er utrolig vakker, gleder meg til å bruke den.
Med blod på tann etter å ha funnert disse tre herlighetene, satt jeg en kveld og googlet på designermerket; Igigi, samme merke som de tre kjolene jeg har kjøpt. Jeg kom over Igigi.com, som er den amerikanske nettbutikken hvor disse kjolene bl.a. selges ut fra. Der har de også topper, bukser, skjørt m.m., og mange ulike farger og former å velge mellom. I tillegg hadde de en utrolig grei test "Shapestylist", hvor du kunne svare på en del spørsmål og få hvite hvilken figur du hadde. Derfra ble du sendt rett videre til alle produktene som passet din figur. kan tro jeg ble glad da kjolene jeg hadde kjøpt lå under den kategorien.
Det var jo utrolig mye annet lekkert der også, og det er bare å innrømme at jeg ble utrolig fristet, og faktisk la inn en ny bestilling. 


Ninelle Dress in Blue Coral
Denne ser jeg for meg at kan bli råfin sammen med høye støvletter.

Siden pakken sendes fra USA kommer det MVA og toll i tillegg. Det er lett å regne ut på Tollkalkulatoren  til tollvesenet. I tillegg får alle nye kunder en rabatt på 15% på første kjøp hos Igigi, og det kan fort utgjøre en del! På tross av både moms og toll kommer jeg billigere ut, og i tillegg får jeg varer som ikke selges i Norge.

Velena Top

Dermed ble det bestilt hjem to nye kjoler og en topp, og jeg gleder meg veldig til å få dem! Allerede samme kveld som jeg bestilte ble de pakket og sendt, så nå er det bare å gå og vente på at de kommer.


Gleder meg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig vakre kjoler! Ble helt målløs jeg nå. Spesielt den første er lekker, du kan jo kombinere den til alt! Skal jammen ta meg en titt inn og se, takk for tips!! Ha en fin kveld, klem

Anonym sa...

Råflotte alle tre. Skjønner godt du falt for de der ja!

Line sa...

Hei! Så flotte kjoler! Jeg har lurt på å bestille fra USA selv, men har vært litt engstelig for alle ekstrakostnadene som moms og toll. Håper du legger ut om det ble dyrere eller billigere enn du hadde trodd? De er veldig fine, og fargene er fantastiske. Heldige deg! Klem

Hanne sa...

Der ser du, det trenger ikke være formløse telt med naturfarger abre fordi en er frodig. De har skjønt at kvinnekroppen kan være vakker selv over størrelse 40. Snitt og farge er fantastisk flott, og jeg kan tenke de er nydelige på også. Lykke til med pakken, håper den kommer snart, og at du er like fornøyd da som nå. Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så herlig når man finner noe man virkelig blir fornøyd med...
Ha en fantastisk kveld
klem