onsdag 15. mai 2013

Da har kjolene kommet!

I dag kom endelig meldingen om at pakken med kjolene fra Alexis Mote var kommet! Jeg var så spent da jeg gikk for å hente den, og da jeg så at pakken var liten og brettet, så jeg for meg en time med stryking. Men neida. Alle kjolene var bare å henge rett opp, ikke antydning til èn krøll. Og stoffene...herlig kvalitet! For ikke å snakke om snittet og passformen! Kjolene sitter som et skudd alle tre, og jeg er superfornøyd!

Så fornøyd at det faktisk er vanskelig å velge en favoritt. JKanskje den lilla? Den likte jeg veldig godt, og tror jeg vil bruke den utrolig mye! Den lille sorte var lekker på, og jeg har et nydelig designersjal i grå silke med frynser og knytting som passet perfekt til denne kjolen! Den sorte med mønstrete skjørt var også herlig. Prikken over i`en ble et bredt flettet belte i cognacfarget lær med stor beltespenne, og det gjorde den røff og kjempestilig! 


Så herlig, jeg er så glad og fornøyd! 
Flott service, deilig kvalitet, godt snitt og lekre farger. 
Kan man be om mer? 
Så til dere som lurer på hvor dere kan finne lekre kjoler, ta en titt på Alexis Mote. Jeg vet ihvertfall hvor jeg kommer til å handle mine kjoler fremover. Og hvis dere lurte, så er ikke dette et sponset innlegg. Jeg er bare en superfornøyd kunde som har lett lenge etter den perfekte kjolen. Å få hele tre hjem på en gang er helt fantastisk; og rene kinderegget.

Hva med deg? Har du funnet den optimale sommerkjolen, og hvor? Jeg er alltid glad for tips!
 
Nå skal jeg på jobb i Akuttmottaket, håper på en rolig kveld. Ha en fin ettermiddag alle sammen!

2 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Kjempeflotte kjoler,så herlig med en sånn pakke i posten!Er egentlig ei skikkelig kjoledame selv,men det er vel så smått slutt på den tidn da jeg brukte kjoler ...nå blir det mest praktiske hverdagsplagg!Men jeg kje nner suget inni meg hver gang jeg ser en lekker kjole...men lar fornuften råde og står over.Og kjøper heller en kjole til datteren i huset.Jaja..det er vel en tid for alt!
Ha en flott 17.mai og helg....du skal vel ha på deg en av desse fine kjolene?Jeg er mest spent på om jeg kommer meg inni bnaden!!??
ToveMette :)

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Tove! Her hos oss er det bare gutter, så kjolekjøp blir bare for meg; ). Jeg synes det er deilig å ha noen fine kjoler å bytte litt på, men ikke alltid like lett å finne dem. Imorgen et det nok bunaden som skal luftes, vi har bunader alle sammen. Kjolene bruker jeg så fort anledningen byr seg, masse selskaper i mai:). Ja en fin dag! Klem