lørdag 20. april 2013

Vi vant privatkonsert med Magnus Grønneberg fra "Hver gang vi møtes"

Jeg må ærlig innrømme at jeg er en stor fan av "hver gang vi møtes". Spesielt denne sesongen jeg brukt min del av kleenex når Ole Paus har sunget sine sanger, og Magnus Grønneberg dro igang "Her er jeg". Derfor var det en fantastisk stor glede og overraskelse at min herlige kollega sendte inn en søknad på vegne av seg selv og alle våre herlige kolleger i Akuttmottaket. Og enda mer utrolig var det jo at vi faktisk vant!

  
Nå blir det privatkonsert med Magnus Grønneberg fra CC Cowboys, og kanskje til og med på Helikopter pad`en til Luftambulansen som ligger like ved siden av Akuttmottaket vårt! Sååå utrolig gøy, og jeg gleder meg til en herlig kveld med god stemning, herlige kolleger og venner, gode sanger og masse latter!


HER kan dere lese litt om min herlige kollega og verdens beste arbeidsplass!

JIPPI!!