mandag 8. april 2013

Morgenstemning på en mandag!

Da var jobbehelgen overstått, og min vanlige mandagsfri er i gang. Eller "fri " og "fri" fru blom... Etter en helg med aften-dag jobbing, så er det ikke mye tid igjen til rydding av hus og hjem, og det var ganske så tydelig i dag da tre små var sendt avgårde i skole og bhg. Så da var det bare å gå igang med klesvask, rydding, støvsuging, vaske kjøleskap, og handle inn mat. Litt tid til å bake har det også blitt! Etter at KitchenAiden min kom hjem til oss baker jeg stort sett hver dag, og jeg koser meg! Nyter å gå i butikken og planlegge hva jeg kan lage. Ingen som klager hjemme heller;). Akkurat nå har jeg satt et brett med scones i ovnen, og bolledeigen står på benken. Så nå håper jeg på store smil når gutta kommer hjem!
 
I dag skinner sola høyt på himmlen; og det er nesten vindstille ute. Fortsatt en del snø; men med vårens første pollenvarsel; så må vel vinteren være over for denne gang?
 


Et lite stemningsbilde fra kjøkkenet vårt som jeg tok i dag tidlig; før det braket løs med frokost og nistepakkesmøring.
Ha en fin dag alle sammen!

4 kommentarer:

Ericas Vita Drömmar ♥ sa...

Idag har vi igen fått snö :(. Men nu skiner solen =). Hoppas verkligen våren inte glömt bort oss. En kitchen aid drömmer jag om .
Önskar dej en god början på den nya veckan.
Kram Erica ♡

Livy sa...

Heisann!
Håper du har fått litt tid med beina på bordet i dag! Selvom det er godt å få unna alt som må gjøres. Høres deilig ut med nybakte scones☺

Ønsker deg en fin uke videre! Klem fra Livy

Anonym sa...

Nydelig bilde! Akkurat disse lysestakene har jeg også, og de gir et utrolig koselig lys! Høres ut som om dagen din ble fin! Klem

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Sikke en masse du har fået lavet.
Dejligt når det er gjort.
Så hyggeligt med hjemmebag.
God dag til dig.
Klem Lonni.