torsdag 21. mars 2013

You give me butterflies

Og nei, det er ikke sangen til Tone Damli jeg mener;). 
Jeg tenker mer på den herlige følelsen en får når våren er på vei. Litt hjertebank, blandet med glede og forventninger for det som kommer. Og en av de tingene som alltid kommer om våren ( ihvertfall her hos meg), er lysten til fornyelse. Ikke "akkurat" en fremmed følelse i hjemmet til en interiørblogger;). 


Nå har det imidlertid vært litt stille på mine kanter de siste dagene. En lei bihulebetennelse og øreverk har lagt en demper på lysten til å se inn i en pc skjerm, og da mannen måtte sitte i mørket og ha tv`en på "mute" i reklamepausene fordi lyden gjorde vondt; da var det bare å krype til korset. Eller rettere sagt til den herlige legen som var så utrolig snill å hjelpe meg. Så nå kan jeg ihvertfall fungere med en lunte som er litt lengre enn et par sekunder;).
Og da dagen i tillegg startet ut med blå himmel, sol som varmet og snøsmelting; ja da får jeg litt hjertebank jeg altså. 


 Og hva er vel mer vår enn sommerfugler!
Selve symbolet på fornyelse. Fra larve til puppe, til den vakreste lille skapning med et vell av farger. Ikke rart at så mange ulike designere har valgt å bruke nettopp sommerfulgen i sin dekor. Akkurat nå er det masse å velge i overalt hvor du går, men
for min del får det mest romantiske stå i fred;). 
er det jo ikke akkuat en hemmelighet at jeg er utrolig glad i Lene Bjerre design, - og ja,- .....jeg husker jeg skrev at de var altfor romantiske for meg. Så feil kan en altså ta....;).  

Godt det går ann å ombestemme seg!   
  For det er noe i det å faktisk se tingene i RL og ta litt på dem, og da Eirik på Fargerike til og med ordnet opp med telys så jeg kunne se hvordan lysestaken så ut når lyset var tent inni; ja da var det jo ikke tvil.


Så nå har jeg også butterflies; både utenpå og inni;)
Hva med deg?
God torsdagskveld
Klem 

4 kommentarer:

Lite hi sa...

Så flott de nye lyestestakene dine er :) Ønsker deg riktig god bedring, det hørtes ikke noe godt ut.

Stor klem fra Lite hi

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Så fina fjärilar!
Kram och ha en fin kväll

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei! Nei, det er ikke så godt, men jeg har fått antibiotika så n må håper jeg det snur snart! Koselig at du likte lysestakene, jeg synes de gir en fin stemning. Lys kan man jo ikke få nok av på vinteren. Ha en fin kveld, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei! Aner ikke hva fjærilar er, men koselig å høre fra deg er det alltid! Stor klem tilbake, og så håper jeg du går en fin helg i møte! Klem