lørdag 23. februar 2013

Og turen går til Lene Bjerre og Aalborg!

Jeg skal på venninnetur til Danmark og gleder meg altså sånn! 
Vi skal bo på Hotel Hvide Hus i Aalborg, og gjett hva som ligger i denne herlige byen...

Joda, en herlig STOR Lene Bjerre butikk!
Kan tro jeg gleder meg altså... Prisene i Danmark er helt annerledes enn i Norge, og det er jo logisk i og med at frakt og MVA og toll ikke kommer oppå prisen.  Og så har de jo hele sortimanget der. Så jeg har gitt klar beskjed til min kjære venninne at hun bør pakke lett; for her skal det shoppes!

Ønskelisten min er lang, og nydelig, og selv om jeg ikke kan ta med meg alt jeg ønsker meg, så er det jo lov å glede seg, og drømme litt! Jeg har fått vite at det er salg der nede når vi kommer, og det er jo bare helt fantastisk!

Har du lyst til å se? Her kommer det et lite bilderas...

Bilder lånt fra Lene Bjerre sin side, deco av meg.



Jeg synes at mange av vårens nyheter er utrolig lekre, flott blåfarge, og fine mønnstre. Samtidig er det litt for romantisk for meg med blå sommerfugler osv, så jeg er nok litt mer glad i det tidløse. Den mintgrønne fargen som også er en av vårens nyheter er heller ikke helt meg... Derimot liker jeg utrolig godt de produktene som er en blanding av hvitt og cement, de tror jeg ville passe inn på kjøkkenet og den nye tallerkenhyllen!

Bilder fra Lene Bjerre sine sider, deco av meg.

Er ikke disse boksene nydelige? De er enda vakrere i RL, og jeg håper jeg kan få noen av disse tingene hjem til oss etterhvert. Gleder meg altså så til en hel helg på hotell og kunne gå i fred og ro og se i butikker og shoppe. Tenk en hel butikk full av bare LB, til danske priser....herlig!

Bilder fra Lene Bjerre sine sider, deco av meg

Og lampene da....det er jo så mye fint! Denne er utrolig lekker med den skjermen! kan se den for meg på et konsollbord, med et speil over og en bukett roser ved siden av.... Sukk, godt det er lov å drømme! Dukene er jo helt umulig å bestemme seg for via nettet, så de gleder jeg meg til å se i butikken. Ser det er mye blomster og roser og sånt, og det er ikek helt meg. Men de andre dukene blir det spennende å se! Disse putene synes jeg også er vakre, og ser for meg den rutete i gangen vår?

 Et raskt nettsøk viser at de fleste butikkene får inn vårens nyheter fortløpende nå, så det er nå det er mye å velge i...
Hva med dere, har dere funnet deres favoritter i butikken ennå?

4 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Smiler og leser!
Butikken er ikke trygg, både salg og danske priser på en gang ;)
Tenker du skal kose deg ja!
Nyt helgen :)
Klem klem

Tindrande Auge sa...

åååh HELDIGE DEG! Det hadde vært saker det ;)

Håper du får en fin helg videre! Klemmer fra Nina

Hverdagsliv det gode liv sa...

Du store tid du er heldig!! Fantastisk masse fine tinger fra Lene Bjerre! Sukk :o) Ha en strålende lørdag! klem fra Nina

Anonym sa...

Ja, det skal bli gøy. Jeg gleder meg til turen jeg også. Vi kommer til å storkose oss. Nå er det bare til å spare. Klem