lørdag 16. februar 2013

Da er det endelig kåret en vinner...

To dager på overtid fikk jeg endelig tid til å trekke en vinner av min Give Away som jeg har i samarbeid med Fargerike Grimstad.

Beklager at det har tatt litt ekstra tid å få dette til. Det er kanskje noen som har gått og ventet litt? Det har nemlig vært en ganske så  travel og utfordrende uke på mange områder for min del. Både  blogg og andre ting måttet ligge litt i ro, men tro meg, jeg har tenkt på det hele uka. Kanskje er det sånn for de fleste av oss?  At hverdagen av og til fylles med så mye at en må stoppe opp og rett og slett prioritere litt... 
Men endelig ble det altså tid, og da skulle det jo gjøres på riktig måte!

Min kjære er økonom, og bare ristet på hodet av mine hvite lapper. Nei, her skulle det gjøres ordentlig, så han satte seg på den ene siden av bordet med sin lap top, og jeg på den andre siden med min. Han laget en oversikt i et av regneprogrammene hans mens jeg fortløpende leste opp navn og antall lodd. Sjekket mail, og gikk inn på statistikken på Notre de Maison på FB så jeg var sikker på at alle kom med! Og skal si det var mange lodd!


Da alle var ført opp og kommet på plass i systemet til min kjære, gikk jeg inn på Random.org. og trykket på "Get Random". Og vips, så kom nummeret frem, og da var det bare å oppgi det til min kjære som sjekket listen og konstanterte at vinneren; det var: 

Mirjam, med "Mirjams Drøm".

Hun trakk det heldige nummer 9 (  hun hadde lodd fra 8 - 12) og gikk seirende ut. Dermed er det altså mulig å vinne på et lite nummer også!

Gratulerer så masse !!

Ha en fin kveld alle sammen, og takk for deltagelse!

3 kommentarer:

Nennes sa...

Gratulerer til den heldige :)

Ha en fin kveld.

Klem :)

Anonym sa...

Eg føyer meg i rekkea av gratulanter; GRATULERER MIRJAM! Så gøy at ho vant,for er ikkje det ho som har egen blogg og som skal bygge hus? Då er det alltids gjildt med noe nytt og fint - og det var jo ei rasende flott gave! :-)
Godt å få litt hjelp av husbonden av og til, og spesiellt når han er økonom! Då hadde eg au takka "ja" - på flekken! ;-)
Er så enig med deg, Gry; ein må faktisk prioritere, og då skrumper det stort sett inn til den harde kjerne av familie og jobb, med ALT det innebærer - og det er jo ikkje så reint lite...
Håper du kan nyte resten av helga - eg tenker på deg!
Go´klem fra heia - Annette ;-)

mirjamsdrøm sa...

Å så gøy med litt vinnerlykke:)
Tusen tusentakk!!
Skal nok finne noe fint å bruke den til ;)
Klem klem