torsdag 21. februar 2013

Av og til er det godt å sette ord på det...

Av og til er det som om dagene bare flyter inn i hverandre, og hvor den ene dagen knapt når å bli avløst av neste dag, før den igjen er fyldt av forventninger, oppgaver, utfordringer, og tanker. Det er på slike dager at alt fort blir en vane, og hvor det føles ekstra vanskelig å stoppe opp og sette ord på det en egentlig går rundt og føler på.


For min ( vår ) del har desember til nå vært en tung tid med mye opp, - og nedturer, og akkurat da jeg trodde at nå - var det endelig snudd og alt bare kunne bli bedre; så smeller det til igjen, og mamma ender opp på sykehus. Da er det utrolig godt å ha min kjære hos meg, denne herlige mannen som vet hva jeg trenger og hva jeg tenker før jeg selv gjør det.


Så da jeg kom over denne Wallstickeren i en liten interiørbutikk på Rykene, så var den bare ment å bli med meg hjem. Den sier det jeg føler, og det jeg tenker, og den har jeg satt på skapdørene til klesskapet soverommet vårt. 
På denne måten kan han se den hver dag, og alltid vite at han er den eneste ene. Litt valentinsgave hver dag, det er vel koselig, er det ikke;)?


Jeg har nemlig lært en viktig lekse disse månedene, nemlig å ikke utsette det du vil gjøre nå, og ikke holde tilbake det du vil si. Nyte hver dag som den kommer, se det positive i det som skjer, og være helt, helt sikker på at de du bryr deg om; vet hvor viktige de er i livet ditt. 

For du vet aldri når det snur. 

8 kommentarer:

Nennes sa...

Så flott veggord, liker veldig godt teksten :)
Har en del veggord selv.

Ha en fin kveld, klem :)

Ingrid Louise sa...

Nydelig sticker!!
Viktig med gode ord i hverdagen...
Finfin helg til deg - Take care -
klm ingrid l

Anonym sa...

Så fint, Gry!
Det ER godt å sette pris på hverandre og bli mint på det med et veggord, syns eg au er extra vakkert.
Godt å ha ein solid grunnmur i livet, iform av den trygge mannen - det er ein velsignelse!
Eg har ein wallstiskers på snuppas rom, som eg syns passer så fint for oss. Der står:
"For this child I have prayed, and the Lord has granted the desires of my heart!" (1.sam. 1.27)
Håper virkelig at resten av veka gikk greiere og at det går framover med di mor. Skjønner du har mye å stå i for tida, og eg håper helga blir god, med tid for litt avkobling. Hvis du har jobbehelg, ønsker eg deg gode vakter, slik at du kan pendle mellom forledra dine. Kan eg få lov å sei "flinke Gry" uten at det virker sukkersøtt!? For eg trur du er ei grepa dame, med omsorg for mange - det ligger vel i yrket ditt au, det. Og du, Takk! for den påminnelsen om å ikkje utsette...eg har tenkt eindel på den inatt og eg ser at eg har ei lang vil-besøke/invitere-liste. Det har gått opp for meg meir og meir dei site åra, at etterhvert som eg blir eldre, så er det naturens gang at fleire av mine kan bli sjuke og forsvinne - men du verden å fort det er å hoppe over den tanken når hverdagen går sin gang. Tiden flyr og vi med den...
Detta blei langt Gry - igjen...tenker ofte på deg - dei aller beste klemmer fra meg på heia! ;-)

mirjamsdrøm sa...

Fantastisk wallsticker!!!
Hadde hun flere?
Sender klemmer, og ønsker om en god helg for dere :)

Notre-de-maison/ Gry sa...

Ja, jeg har lagt merke til at du har mye lekkert der! Koselig at du likte denne;). Ha en fin kveld! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Ingrid Louise, koselig at du likte denne stickeren min! Jeh har fått mer og mer sans for veggird, både stilig og dekorativt på en gang. Ønsker deg en fin kveld! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Anette! Takk for enda en koselig hilsen! Må si at jeg at frem til å lese hilsner fra deg:). Det går greit her hos oss, idag har eldstemann bursdag. Vi har kost oss veldig! Tusen takk for fine ord, tar til meg alt jeg får;). Joda, jeg skulle hatt jobbehelg, men det har blitt litt forandringer pga alt med mamma. Godt å ha noen rundt seg som forstår hva som skjer. Er du oppe om natten du også av og til? Jobber du natt? Er det ikke merkelig, det at det må skje noe til de en har nære før det får en til å stanse litt opp? Rart... Ønsker deg en god helg, og mye sol og snøsmelting!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Heisan! Ja, hun hadde to kasser til 70%, og jeg så det lå flere der. Husker ikke helt hva butikken het, var det La Belle? Du kan jo prøve å ringe dit? Ha en fin helg, klem