mandag 7. januar 2013

"Precious" flowerpot fra Lene Bjerre

Ut med det gamle, og inn med nye!
Forandring fryder, og selv om det ikke har blitt de store forandringene hos oss; så har det blitt litt nytt å peisen! 

Jeg falt helt for disse vakre blomsterpottene i Precious serien til Lene Bjerre. Disse kommer i både sølv og hvitt, men jeg falt helt for denne nydelige grå fargen, som heter "Cement".  Jeg synes de passet godt inn på peisen, og den grå fargen på blomsterpottene går fint mot den kalkgrå veggen. Sammen med grå lys i lyktene blir det en helhet, og mykner opp peisen som er helt hvit.

Sølvhjerte, konglekule, trommer og hengende kongle er Lene Bjerre Design

Etterhvert kommer nok alle konglene og trommene til å bli pakket bort, men enn så lenge synes jeg det er koselig å ha dem på peisen. Det ble så tomt der da julepynten ble tatt bort, så dette "luner" litt;)


Skulle virkelig ønske at jeg hadde vært mer interressert i design og interør da jeg bodde i Danmark. Det er jo helt andre priser der enn her, også på Lene Bjerre Design. Spørs om jeg ikke må pakke en ekstra koffert neste gang jeg drar over "dammen".

Symmetri er tingen;)

 Husk min Give Away i samarbeid med Fargerike Grimstad med trekkning 14.02.13. Nydelig krukke i Lene Bjerre Design!
 Ønsker dere alle en herlig, om enn noe tåkete dag!

6 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

Såååå flott! Elsker virkelig Lene bjerre produktene! Og den flotte peisen dere har, nydelig ;) veldig kjekt at du ville være med på give awayen min også ;)
Håper du får en flott kveld :) klemmer fra Nina

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Jätte fin! passar bra där. Visst blir det lite tomt när man får bort allt julpynt..
Ha en fin kväll. Kram Jennie

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Nina, så koselig! Lene Bjerre design er bare utrolig flott, ennå ikke funnet noe jeg ikke liker. Koselig at du likte blomsterpottene og peisen, alltid gøy å høre at andre har samme smak. Ha en fin kveld, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Så kjekt å høre, Jennie! Du har så god smak, og da er det kjempe koselig å høre at du også synes de ble fine der. Det er jo deilig når pynten kommer bort, men tomt blir det, ihvertfall en liten stund; ). Ha en fin kveld, klem

Jatte sa...

UTROLIG lekre! Likte lyktene dine også :)

Ha en fin uke,
Klemmer fra Jatte♥

Drømmeboden sa...

Jeg har også den potten, bare i fargen sølv, bare HELT nydelig!!! Også elsker jeg kamma hurricane lysholderene dine på peisen fra Lene Bjerre :-) *ønsker_meg*

Nydelig peis!

Klem Ranveig