fredag 18. januar 2013

Endelig fredag!!

Snart er enda en uke over, og i dag er det fredag! Ukens beste dag synes jeg. I dag skal eldstemann på tur med skolen, så jeg bakte boller etter at han la seg i går for å overraske han. Kan tro det var tre fornøyde unger som dro hjemmefra i dag med pølsetermos, boller og kakao! I dag skal jeg hente dem tidlig på skolen og i bhg, og så skal vi ut å leke i snøen! Masse deilig puddersnø, helt herlig! Ikveld skal vi på bading også. Vi leier et varmtvannsbasseng annenhver uke sammen med med gode venner og naboer, og det er et høydepunkt for alle. Hjemmelaget pizza på menyen, og film, og kos....elsker fredager!!



Ellers har jeg ryddet litt rundt omkring her hjemme, og det trengs med tre aktive gutter! De nye Lene Bjerre "Kamma" lysestakene jeg bestilte fra Drømmehuset for et par uker siden har fått plass i stua. Jeg er kjempefornøyd med dem, og synes de ble fine sammen med blomsterpottene fra LB. Elsker grått...tidløst og fint!


Hjertet på hyllen er fra Lene Bjerre, og var en gave jeg fikk på bursdagen min som var mandag denne uken. En herlig liten gutt i nabolaget som bestevennen til den ene av guttene våre, kom på døren med denne pakken til meg. Kan tro jeg ble både glad og rørt på en gang, så utrolig koselig og fint gjort! 

Nå skal jeg dra og besøke pappa om litt, håper det går bedre i dag, og at vi går en god helg i møte.

Ønsker dere en fin dag alle sammen!
Klem fra meg!  

4 kommentarer:

Livy sa...

Nydelig på hyllen din♥ Høres ut som dere får den perfekte fredagen! NYT den♥ Stor klem fra Livy

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Livy! Tusen takk, koselig at du likte hyllen min, og pynten oppå;)! I dag har vært en fin dag, og selv om ikke alt gikk etter planen med to stk trøtte unger og en som ikke var på humør, så ble det koselig likevel. Nå er de store på bading, og jeg skal legge lille skatt om litt. Så det blir nok en rolig, og koselig kveld likevel håper jeg. Ønsker deg også en god kveld, og god helg!

Anonym sa...

Howdy Gry!
Først og fremst må eg då få gratulert deg så mye med dagen på etterskot! ;-) håper du blei satt pris på av mange!!!
Ja, det er jo typisk at ikkje alt går på skinner, når ein har planlagt og gleda seg, men tenker kanskje det var godt for ho mor å få noen timer heime aleine med knøsen sin au - som ein start på helga!?
Det flotte LB hjertet tenker eg var gitt til ei mamma med et stort hjerte for ungene - det er alltid stas å bli satt pris på, og snille mammaer blir lagt merke til av både unger og andre mødre, så det tenker eg du var verdig fortjent! ;-) Mht dine egne, så var jo bolle & kakao idyllen som tatt rett ur ei Elsa Beskow bok! Eg tenker ofte det, når eg styrer og ordner til langt på natt for å kose opp, fx til 17. mai, julaften eller ein utedag på skulen, at dét husker ungene så godt når dei blir eldre, og det er dei minnene og ikkje minst forventningene eg gjerne vil at dei skal ha- og ta med seg videre i livet.
Denne veka skulle eg rett og slett gjerne gitt deg ein påskjønnelse, for eg har "tjent" (liker den vinklingen best...) ein heil himla haug med penger på å dra ut til Hødnebø, istedenfor å bestille på RM-nettbutikken - og alt takket være deg! ;-)
Bortsett fra 2 ting, var alt eg tenkte handle til 30%, og det var fleire varer som ikkje går ut av RM-sortimentet, men som bare den butikken skulle slutte med. Kjapt regna, sparte eg over 1300 kroner! ;-) Juhu!
Så fornøyd, men skuffelsen var hard å svelge då eg kom heim og pakka opp...dei flotte Kennedy lysestakene hadde ho glømt å pakke ned i pose, så det blir nok ei stund til eg får henta dei. Eg er sjelden på senteret, men får se til veka om det blir ein extratur, så rekker eg kan hende innom ikea au ein tur. Fikk eit gavekort til jul, som brenner litt i lommeboka...
Så tusen takk for tipset, Gry!
Eg håper helga er fin - kps deg med alle dine!
God klem-Annette-

PS! Nå hørte eg just mannen gaule at gradestokken viser -18 kalde!
Mi får bare tenne alle lysa våre, Gry - og så må du kose deg med dei nye, flotte RM glassa du skulle innvie, foran den fiiineste peisen din!
Unskyld at innlegget blei så langt...

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei! Har tenkt på deg idag, og håpet du fikk tatt turen til Hødnebø og handlet det du ønsket deg. Så utrolig gøy at du fant så mye! Det er så utrolig gøy å finne det en ønsker seg på salg, og jeg tenker Hei du koste deg! Kennedystakene er jo bare lekre, de ligger og venter på deg. Hvem vet, kanskje du finner noe mer når du henter dem;)? Tusen takk for hilsen til bursdagen min, det var koselig! Jeg ble rørt over den fine gaven, og kortet som fulgte med hadde så fine ord at det hsr jeg lagt et spesielt sted. Koselig og godt! Vi har kost oss i helgen, og det er deilig med fri. Håper du også har en koselig helg, og tusen takk for så fine hilsner som du gir til meg. Setter veldig pris på det! Ha en fin kveld, klem