onsdag 23. januar 2013

En flott start på dagen!

For en dag! Nydelig sol fra klar, blå himmel. Iskaldt med hele 14 minus, men deilig å høre den knakende lyden av snø under føttene!
I går fant jeg disse nydelige rosene på Oasen til femti kroner buketten! Dèt er jo ikke verst! Jeg er veldig glad i roser, men liker best de litt sarte rosene som ikke er så perfekte og stramme i formen. Litt romantiske kanskje? Uansett er det jo utrolig koselig med blomster!

 
På morgenen idag var jeg en snartur innom Kristiansand på salg! Jeg var innom Match en tur da hele butikken er på halv pris, og jeg så en cape der for en ukes tid siden som jeg ikke har fått ut av hodet. Dere vet jo hvordan det er jenter...ikke vel?
 Så nå henger den i skapet her hjemme, og jeg er superfornøyd!

Nå har jeg laget wok til lunsj, og resten skal med på jobb om litt.
 Ser frem til en vakt i Akuttmottaket sammen med verdens beste kolleger, og håper det blir en rolig vakt.

Ha en fin ettermiddag/kveld alle sammen! 

7 kommentarer:

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Ja hua så kallt det är ute, blev en snabb promenad innan i solen.
Så härliga rosor! jag älskar rosor jag oxå helst ljusrosa skifftande färger.
Ha en fin dag.
Kram Jennie

mirjamsdrøm sa...

Skjønne roser!!
Ønsker deg en flott dag :)
God klem!

Ingrid Louise sa...

Nydelige roser og kjekt når de er billige da!!
Herlig med salg,men jeg har ikke benyttet meg så mye av det i år...har kjøpt meg en valp så der gikk de penga!! ;-)
Men har spandert på meg tulipaner i dag da :-)
God vakt til deg,klm ingrid l

Notre-de-maison/ Gry sa...

Enig med deg, Jennie, de rosa er de vakreste. Takk for koselig hilsen!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Mirjam! Ja, jeg falt helt for disse jeg, og til den prisen lar det seg jo gjøre å sette litt farge på hverdagen også. Ha en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Ja, ikke sant Ingrid Louise! Men veldig nydelig med tulipaner også. Jeg kjøpte det og en tulipanvase til en venninne samtidig, og det er jo så herlig når en føler at våren kommer. Så koselig med valp! Skulle gjerne hatt en hund selv, men det er litt allergier her hjemme hos oss, så det går ikke. Ha en fin dag, klem

Rita sa...

I have just discovered your beautiful blog. your roses are gorgeous... I love the delicate pastel pink.
rita