fredag 11. januar 2013

Deilige GreenGate våren 2013!

Så er den her igjen da...GreenGates herlige katalog proppfull av inspirasjon og med utrolig nydelige bilder!

GreenGate gardens. Foto: GreenGate

Som resten av interiørverden og moteverden; er det en blanding av pasteller og knallfager, og litt naturtoner i form av gråtoner og hvitt i serien Audrey og Naomi grey, og GreenGate Gardens nydelige sarte blågrå toner. 


Foto: GreenGate

Jeg synes egentlig at mange av årets vårpasteller er en videreføring av Sandy Mint og Malou fra fjorårets katalog. 

Foto: GreenGate

Søte og romantiske, men ikke helt min favoritt. Jeg liker det mer tidløse; og dermed er mine favoritter de mer rolige fargetonene i grått og mint.

"Audrey" Foto: GreenGate

 Nydelig...

"Audrey Mint" Foto: GreenGate
 
Valgets kvaler....
Må nok ha meg en tur ned til Meretes Atelier her i Grimstad, og ta en nærmere titt på vårens deilige nyheter...

Har du funnet din favoritt?

5 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Åja det er så mye fint nytt :)
Gleder meg over at jeg har et gavekort hos Merete, så må nok ned i løpet av helga ;)
Jeg synes Mint var helt nydelig!
Ønsker deg og dine en fin helg ;)
Varm klem fra meg!

Julie sa...

Åååhh! Herlige Bilder!
Jeg elsker green gate!
Skulle gjerne eid alt som var...
men jeg får ta til takke med de få tingene jeg har!
Ønsker deg en nydeligFlott helg!
Klem :-)

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Ja visst är det mycket fint i nya katalogen. Man vill ha det mesta där i:)
Ha en fin kväll.
Kram Jennie

Anonym sa...

Så gøy at katalogen allerede er her! Gleder meg himla til å studere den og se å Foajé i Vennesla tar inn. Hvis ikkje eg handler på nettet, er det gjerne der eg handler Green Gate. Eg trur mi har ein fordel som bur på små- plasser og -byer, for der pleier dei gjerne å ta godt vare på kundene. Innehaveren av Foajé er ei nydelig dame, som ordner og bestiller for meg og slike butikker "liår mi"! ;-)
Nå venter eg bare på lønninga til veka, så eg kan få lagt inn ei bestilling hos Riviera Maison. -sukk hjerte, men brist ikke...av og til kjenner eg meg så inderlig overfladisk som har haue fullt av lykter og lys, oppussing og ommøblering... "Ja, men det er jo viktig å trivs i heimen, og resten av familien nyter jo godt av at mor diller" hmmm..."men det er jo bare jordisk gods og det hjertet er fylt av..." og slik argumenterer eg for og imot meg sjøl ganske så ofte... Noen som sa at dårlig samvittgihet er ei damegreie!? JA! Eg er den første til å være enig! ;-)
Men det beste argumentet for å fylle tankene med interiør, må være at når livet ellers er hektisk, eller tungt, ja då er det sannelig godt å flyte av sted på akkurat noe så vidunderlig overfladisk som nettopp nye lys, lykter og blomster. Så får mi kan hende til og med litt extra energi til å møte den harde virkeligheten som til tider innhenter oss så brutalt når ikkje hverdagen går i vanlig tralt... Derfor ønsker eg deg ei så god helg du kan, med håp om at du kan la tankene fly fritt mellom både Lene Bjerre og Green Gate! ;-)
- God klem fra Annette -

Ingrid Louise sa...

Masse fint her ja...
Men enig med deg,holder meg også mest til det "grå" og nøytrale...
Kanskje noe lyseblått til terrassen!?
Nyt helgen,klm ingrid l