fredag 25. januar 2013

Årets Lene Bjerre katalog!

Da er den her, årets vakreste katalog, proppfull av nydelige bilder og inspirasjon! Her er det bare å lene seg tilbake og drømme seg bort i nydelige farger og former. Skulle mer enn gjerne hatt denne i papirversjon, men det er visst umulig å oppdrive. Så da blir det via laptop og mobil istedet. 


Nydelige farger! Jeg er veldig glad for at det er noen farger som ikke er knall korall, sterke neonfarger eller sukkersøt pastell. Dette er mer min stil og fargepalett, og det er så utrolig mye å velge i!
Skulle så gjerne ha vunnet i lotto og kjørt til Oslo med tom bil! Har jeg fortalt at jeg har en syvster Ford S-Max? Hadde fått inn en del der;)


Tenker på de to heldige damene fra Fargerike her i byen som om noen ganske få dager vender blikket mot Lene Bjerres lokaler i Danmark på varemesse....Gjett om jeg misunner dem!
 
  
Tror jeg kunne handlet hele huset fullt av dette merket..
Kanskje jeg må legge ut enda litt mer på Finn.no;)?

   
 Alle bilder er lånt fra Lene Bjerre Design sin facebookside. 
Vil du se i katalogen deres selv,  så kan du gjøre det

HER:


Kos deg!
Ha en fin helg! 

8 kommentarer:

Nennes sa...

Mye lekkert, her er det bare og drømme seg bort :)

Klem og nyt helgen

Julie sa...

Ja, det var mye fint i den!!!!
Ønsker deg en NydeligFlott Lørdag!
Klem fra Julie :-)

mirjamsdrøm sa...

Heisann!
Må jo innom å ønsker dere også en fin helg :)
Jeg og Sander holder hus hjemme, mens min kjære er i Nordås og snekrer ;)
Ser ut som det snart vår tur til å bygge!
Kose dere :)
Klem

Anonym sa...

Howdy Gry!
Åja, katalogen er virkelig vakker, og eg hare au funderet (ergra meg aldri så lite...) at det skal vere så inni hampen vanskelig å få tak i den papirkatalogen!
Apropos tom bil og messe...Nå kan det vel ikkje vere lenge til du blir invitert med- eller får en haug med "vareprøver" av den lokale- eller "drømmehuset"- butikken, for dei får jo ein haug med gratis reklame av deg!
Det er rett og slett veldig fint gjort det, Gry! Ja, hadde eg drevet butikk, så hadde eg sponsa deg glatt. For ikkje å snakke om hvis eg sjøl hadde blogg-eg hadde latt meg kjøpe tvert! ;-)
ti-hi...
Eg hadde skrevet eit langt (forskrekka nå!?) innlegg då du skulle på nattevakt, fint syns eg au det var, men idet eg sender det avgårde; klikker nettet igjen-for nte gang...! Eg håper helga er fin, og at det går greit/bedre med far din. (Du trenger som sagt aldri svare på det, det er jo DITT rpivatliv)Eg ville bare igjen sei at du sviver ofte i tankene mine...og sikkert mange andre faste leseres au!
Eg var forresten innom Hødnebø igår og henta dei flotte Kennedy-stakene. Ho hadde satt ein flott vase på stett på 30% bordet som eg såg på sist til full pris, og eg har nesten drømt om den inatt. Men eg har rett og slett ikkje plass til alt eg ønsker meg, og det må jo ikkje bli som ein gullring i eit gristryne heller...kan fort bli for mye stash. Kontoen var veldig letta for fruens standhaftighet!
Takk for alt du er for oss lesere-setter såå pris på dine flotte innlegg fra din enda flottere heim!
GOD HELG - klem Annette ;-)

Notre-de-maison/ Gry sa...

Ja, ikke sant, Nennes? Blir helt dårlig jeg altså. OG ikke har jeg noen jubileer heller som kommer i nær fremtid, så her må jeg heller bare spare litt. Men gøy å se er det jo alltid! Ha en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei og hå Julie! Helt enig med deg, og det er alltid lov å drømme! Ha en fin dag du også! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Oj så spennende Mirjam!! Du bare MÅ sende meg en melding og fortelle hva og ikke minst HVOR det er planer på gang! Så spennende...tenker dere er helt i hundre! Ha en fin søndag, og hils den snille mannen din som jobber nedi gata fra oss;) Stor klem!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Anette! Tusen takk for fin hilsen, men jeg lurer på....føler du at jeg reklamerer altså? Har egentlig ikke tenkt på det sånn, for jeg bare skriver om det jeg er opptatt av, ting jeg liker og ting jeg synes er vakkert og pent. Har ikek reflektert over at jeg driver reklame, og ingen av mine innlegg er sponset... Huff, fikk en liten klump i magen nå jeg altså...
Det har ihvertfall ikke vært meningen. Setter pris på de koselige kommentarene fra deg, og takk for hilsen ang pappa. Det er mer stabilt nå ihvertfall, og det er bra. Vi hadde en liten nedtur på starten av denne uken, men nå har vi hatt tre gode dager, og de nyter vi til fulle!! Helgen er fin hos oss, og nå har vi akkurat spist nybakte kanelboller og kakao. Herlig med helg! Kos deg du også, og du - gi lyd når du er nedover mot grimstad, hadde vært utrolig koselig å møtt deg over en kopp kaffe! Ha en fin helg, klem