søndag 16. desember 2012

Tredje søndag i advent og litt til...;)

Bare en uke igjen...altfor kort tid til å få ordnet det som gjenstår, men i følge ungene så er det altså en hel evighet til Den Store Dagen! Tenk så herlig å ha et sånn perpsektiv på tiden!

Akkurat det kom tydelig frem under frokosten i dag. Da satt ungene og jeg og snakket om julen da jeg var liten. Plutselig sier mellomsten på seks år; "men mamma, det var nesten rart at dere hadde lys på juletreet; det er jo så leeeeenge siden du var liten! " Og før jeg rekker å svare sier han: " jeg visste ikke at de hadde lys en gang da jeg, mamma!"


Ellers har denne helgen har gått med til omgangssyken for min kjære og våre barn. Enn så lenge har jeg klart å holde meg unna, men jeg er jammen ikke sikker på om det holder eller hva det gjør. Bare vi blir ferdige før jul så er det helt greit!
Akkurat nå sover lilleskatt så jeg og min bedre halvdel har laget liste over julegavene som gjenstår, og jeg har skrevet turnus. For et puslespill...men jeg kom i mål tror jeg.


Ønsker dere alle en fin helg, og håper veldig på at snøen ikke regner bort før jul!

Og et lite tips...det blir snart en lekker Lene Bjerre give away her hos meg i regi av Fargerike! Snart runder jeg 100 000 visninger av bloggen, og når jeg når 200 følgere vil jeg sette alt i gang. Håper dere liker give awayen min, skulle mer enn gjerne hatt dette selv...

God helg! 

5 kommentarer:

Nennes sa...

Nydelig :)



Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
en fredelig jul vi ønsker med dette.
Sender deg en juleklem
og håper den finner frem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Så koselig! Tusen takk for kjempefin julehilsen! Stor klem tilbake:)

Guttemamma sa...

Omgangssyke...stakkars dere! Krysser for at du slipper!! Kremmerhuset har jeg laget selv, av hobbysett fra panduro mener jeg å huske. Men jeg har laget en drøss av bare papir for et par år siden, kopierte franske avsiser og noteark, la det i kaffevann slik at de ble seende gamle ut, og så snurret jeg de til kremmerhus (klipp stor sirkel først). Kjempeenkelt! De rullene jeg har på samme fat er samme type papir rundt dorull og så har jeg lagt hvit tyll rundt.
Klem♥

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

herlige kommentarer fra barna.
Nydelige bilder
Ha en knall fin søndag
klem

Ingrid Louise sa...

Håper dere blir friske til jul og at du slipper unna!!
Jeg er begynt på uke 2 med halsbetennelse så i dag går turen til legen igjen...
Nydelige bilder av adventslysene dine,vi får brenne de i kveld,for det ble ikke gjort i går...
Fine førjulsdager til deg,det raser avgårde nå!!
Spennede med give away!!
klm ingrid l