lørdag 29. desember 2012

Romjul = salg på julepynt, og Lene Bjerre Design!

Noe av det koseligste jeg vet i romjula, er å handle julepynt. Fortsatt er det litt igjen av julen, slik at en kan pynte med det nye en finner, og så har en noe nytt og fint å bruke neste år.

Jeg liker veldig godt Lene Bjerre Design, og Fargerike i Grimstad fører mye av dette. Nå er det 50% på all julepynt der, så jeg var innom i går og sikret meg forskjellige ting jeg har ønsket meg;)


 Denne trommen fra Lene Bjerre kommer i to størrelser. Jeg kjøpte en av hver, og de er så fine! Både de og konglehjertet / den store konglen på neste bilde kan ligge fremme besten hele året, for jeg forbinder ikke disse fargene direkte med jul. På et fint fat med Lene Bjerre lys og litt granbar, litt grov brun hyssing og sølvlysestaker, så blir det flott på peisen eller på et bord.


Jeg er veldig glad i de litt sarte naturfargene merker jeg, og i går ryddet jeg bort det lille av rødt som snek seg inn i dagene før jul, etter ønske fra min kjære. Nå går vi mot et nytt år, og da synes jeg det er herlig å få ut det røde. Jeg er ikke glad i rødt, og det er kun i julen at denne fargen er på lynvisitt hjemme hos oss. Natrufargene derimot, de er kommet for å bliiii!


Denne vakre kransen har jeg sett avbildet i mange interiørblader, og sist i annonsen til Lene Bjerre i Vakre Hjem og Interiørs Juleutgave. Gjett om jeg har ønsket meg denne da...den er jo bare smellfin!
Kan tro jeg ble glad da jeg fant den største kransen på halv pris i går! 
Så nå henger den på stueveggen her hjemme hos oss, og jeg synes den sarte grønnfargen går fint til den grå veggen. Denne blir nok hengende en stund den også, i og med at den er helt uten dekor. 

Hva med deg? Har du også vært på salg og sikret deg noen godbiter til neste år?

3 kommentarer:

Daisys home sa...

Så masse fint du har shoppet :)
Liker godt stilen du har og har mye av det samme selv.
Har vært uten egen pc siden lenge før jul, men var så heldig å få Macbook Pro, så nå er det ingen unnskyldning for ikke å blogge :)
Ønsker deg ei fortsatt fin romjul og masse gode ønsker for det Nye året :)
Juleklem fra Sissel

Anonym sa...

Nydelig! Heldige deg!

Anonym sa...

Lene Bjerre Design er utrolig vakkert, veldig glad i det selv. Heldig å få det til halv pris! Kos deg, og godt nytt år!