søndag 30. desember 2012

Jeg lurer på en ting....

Kjære alle mine flotte lesere og følgere rundt om i verden; 
jeg har noe jeg lurer på, og som jeg håper dere kan hjelpe meg med.

Bloggen min har i gjennomsnittet 4 - 600 besøkende i døgnet, og lesere fra mange land og ulike tidssoner, og dette er jeg utrolig glad for:)!

Det er stor trafikk på de fleste av innleggene mine, og mange søkemotorer som henter frem min blogg.

Likevel, undrer jeg meg over at innleggene jeg skriver ikke genererer så mange kommentarer, og det får meg til å lure på om det er noe dere savner? Noe dere ikke liker å lese som jeg skriver om, eller kanskje er det bildene som ikke er bra?

Jeg er veldig glad for alle kommentarer jeg får, og prøver så godt jeg kan å kommentere tilbake. I den siste tiden har vi hatt en del...utfordringer...i familien, hvilket gjør at jeg har måttet prioritere tiden min, og den tiden jeg har hatt til rådighet til bloggen har blitt brukt på innlegg. Da blir det heller ikke så mye tid til å surfe rundt på andre blogger... Dette beklager jeg, for jeg; i likhet med mange andre synes jo det er utrolig koselig med tilbakemeldinger! Regner ikke med at jeg er alene om å bruke litt tid i blogglandia når innlegg skal lages;)

Så alle mine kjære lesere og følgere, jeg setter stor pris på alle tilbakemeldinger, og gleder meg til å høre fra dere!



To all my wonderful followers and readers all over the world;
I have a few questions I would love for you to help me with!

My blog genereates approximately 4 - 600 visitors each day, and has many readers from different countries and timezones, and for this I am very happy:)! Most of my posts generate several hits a day, and my blog is found on quite a few search engines.

Still I wonder why the posts I write doesn`t genereate more comments from all of you.. That makes me wonder if there`s something you miss on my blogg, or in the posts I write. Is there something you would like me to write about, or write more about? Is the Googletranslation not working correctly? Or perhaps it has to do with the quality of the photos that I take?

I look foreward to hearing from you, and wish you all a very pleasant evening.

14 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Jeg synes iallefall du har både nydelige bilder og flotte innlegg. Hvorfor du ikke får flere kommentarer enn du gjør er ikke godt å si. Jeg liker iallefall bloggen din veldig godt og gleder meg til å lese innleggene dine. Det er ikke allverdens med kommentarer hos meg heller,har nok ikke vært alt for flink å kommentere i det siste jeg heller og det er nok en sammenheng der også.

Håper uansett du fortsetter å blogge og vil ønske deg et riktig godt nytt år.

Nyttårsklem fra Kari

Rosa Muffins sa...

Tror kanskje det er første gangen jeg er innom din blogg. Ser du etterlyser kommentarer. Har ofte lurt på det samme, har mange treff, men periodevis helt kommentar tørke. Nå har jeg vel egentlig kalkulert ut at det har lite og ingenting med innholdet i blogg innleggene å gjøre, så lenge disse ikke omhandler noe svært kontroversielt eller har en "brannfakkel" av et eller annet slag, hvilket er sjelden.
Logikken er like enkel som den er dum. Dersom du bruker masse tid på å kommentere i øst og i vest på mer eller mindre interessante blogginnlegg rundtom i BloggLandia - da blir du "premiert " med massevis av kommentarer. Det er litt sånn "klør du meg så klør jeg deg" mentalitet. Min blogg har jeg like mye for min egen del som for "felleskapet". Der samler jeg inspirasjon og går tilbake for å se på ideer og forhandlere innimellom.

Jeg innser at jeg ikke blir noen stor blogger. Det har jeg verken tid eller kapasitet til. Men aller minst har jeg tålmodighet eller vilje til å skryte av alt og ingenting. Det meste i BloggLandia er middelmådig. Som hos meg. Det som er eksepsjonelt er gjerne "kjøpt og betalt" i form av fete lommebøker som kan kjøpe interiør og løsninger som kan konkurrere med "Vakre hjem og interiør" reportasjer innholdsmessig.
Vet ikke hvilket ambisjonsnivå du har, ser at du har for det meste kommentarer på de fleste av innleggene dine. Uansett, jeg synes du har en flott blogg og flotte bilder, tror derfor ikke at du skal ta mangel på kommentarer som noe nederlag. Fortsatt god romjul. Hilsen fru Muffins.

Anitas Interiør verden sa...

Jeg skjønner hva du sier,føler det samme selv. Bloggen har derfor blitt liggende litt i ro og bruker heller mere tid på instagram ,der er de flinke til å kommentere. Kommentarer gjør jo at man har lyst til å fortsette å blogge,derfor synes jeg det er viktig med kommentarer. Håper folk blir flinkere og at du får flere tilbakemeldinger,du har flotte innlegg og fine bildet :-). klem Anita

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Antallet sidevisninger og kommentarer samsvarer ikke hos meg heller - forskjellen er jo stor.
Så har lurt på det samme selv mange ganger.
Jeg skal ihvertfall bli flinkere til å kommentere selv, så får vi håpe at det nye året blir et strålende bloggeår :)

Godt nyttår ♥

Janne sa...

Ja, du sier noe......synes innleggene dine er flotte og inspirasjonsrike!:) Har også mange "lesere", ja for jeg aner vel ikke hvor mange som virkelig leser, når de ikke legger igjen et spor etter seg.
Jeg er selv (i rykk og napp) dårlig til å kommentere,men prøver å legge igjen en hilsen når jeg først er her:)
Ønsker deg og dine en fin nyttårsaften og et GODT NYTT ÅR!
Ser frem til nye innlegg fra deg i 2013:)
Stor klem fra Janne

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hejsan. kul att du tittade in hos mig. Jag ska ta å läsa och kolla in din blogg lite mer någon dag. Det jag sett av din blogg tycker jag är jätte bra, kommer att kommentera på dina inlägg, lovar jag:)
GOTT NYTT ÅR:
Kram Jennie

Anonym sa...

Kjære deg!
Eg pleier så godt som aldri å gi meg til kjenne på noe vis på bloggene eg leser, men akkurat DIN blogg er så vakkert forseggjort, at nå føler eg for å kommentere dette innlegget ditt: Siden eg sjøl er sørlending og veldig glad i fleire av dei interiørmerkene du liker, så fatta eg veldig fort interesse for nettopp DIN blogg, då eg fant den i sommer. Du har ein flott heim, lager personlige innlegg med vakre bilder - og eg syns du har ein fin balanse på å vise hvor gøy interiør er, samtidig som det ikkje blir for overfladisk.
Eg håper du fortsetter og er ganske viss på -som du sjøl skriver- at mi er himla mange rundt om som leser bloggen din og nyter av alt du deler! Eg liker og godt når du henviser til ungenes utsagn og hverdag. Som mor og stemor for tilsammen 4 unger, så blir eg nesten litt sånn i ammetåkemodus ifht barn, og minstesnuppa mi er alt 6 år, så det er alltid koselig å lese/se småunger (litt rest av ammetåka!? :-)).
Ha ein fin dag borti Grimstad -
beste helsing Annette som bur på heia, langs Oggevann :-)

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Kari! Tusen takk for koselige og fine ord, det varmer! Veldig godt å høre at du liker bloggen; det tregs av og til! Ha en fin dag, klem!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Fru Miffins, og velkommen innom bloggen min! Veldig koselig med så fine ord, og takk for at du tok deg tid til å skrive så lang og fin hilsen til meg. DU har nok rett, det å bli "stor" i blogglandia krever tid og energi, og det er ikke sikkert jeg er der akkurat nå. Men jeg gleder meg over alle tilbakemeldinger og lesere, og det varmer å se at det ikke er noe i veien med bloggen min. Tusen takk igjen for svar, og håper du finner veien inn til meg igjen. Godt nytt år til deg og dine! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Anita! Ja, jeg har lagt merke til at du ikke er så ofte på bloggen lengre, linker til deg fra meg og ser det er lenge siden siste innlegg. Synd at du også føler det slik, jeg liker din blogg veldig godt, klassisk og vakker, og nydelige bilder. Men greit å vite at du er på instagram; så får jeg finne deg der! Takk for koselig hilsen om bloggen min, det setter jeg stor pris på! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Petrine! Godt å vite at jeg ikke er alene her, og jeg skal prøve jeg også å bli bedre på å kommentere, så kanskej det "løsner" for oss begge! Ha en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk for koselig hilsen; Janne! Jeg setter stor pris på at du liker bloggen min, og jeg er ivhertfall en som leser mye inne hos deg! Det ser du sikkert på aktivitetsloggen din;). Masse gode tips! Gleder meg til å se deg her inne hos meg også i året vi så vidt har begynt på! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Jennie! Tusen takk, det var fine ord! SÅ kjekt når nye lesere finner veien inn hit til meg. Håper du har fått en god start påd et nye året, og ønsker deg en fin dag! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Kjære "Anonym". Tusen takk for din utrolig fine hilsen. Ble helt rørt, og det var godt å lese denne fra deg i dag som ser ut til å bli en tøff dag for oss mht pappa. Jeg ble så glad for å lese at du liker bloggen og bildene mine, og at du har fulgt med meg siden i sommer. Tusen takk, det var veldig koselig! Kjekt at du også liker det jeg skriver om, også disse små dryppene jeg har med hist og her om ungene. Nå er NiB strenge på at innleggene skal bære preg av mye interiør, men litt må en jo kunne ta med om det hverdagen gir oss av utfordringer og gleder! Ønsker deg og dine en god start på det nye året, og en fin dag. Klem fra meg:)