onsdag 26. desember 2012

Herlige Pappelina!

Har dere hatt en fin jul?
Vi har hatt noen gode og rolige dager sammen, og kost oss masse. Kjempekoselig julaften, og både små og store ble veldig fornøyde med gavene under treet i år. 

Jeg ønsket meg et teppe fra Pappelina til kjøkkenet, fordi det fort blir litt vann og søl på gulvet ved vasken og oppvaskmaskinen.

Viggo Mud/Vanilla/Light Grey 70 x 200 cm

Kan tro jeg ble glad da min snille mamma og pappa hadde lagt dette Pappelina teppet under treet til oss i år!  Stort er det også, og det passet rett inn i fargene på kjøkkenet. Varm brun, nydelig blågrå, og hvite stjerner!


 Det som er så herlig med Pappelina teppene er at de er tosidige. Like vakker bak som foran, og jeg bare elsker dette teppet!

Inntil videre er det denne siden som er opp hos oss; og jeg synes teppet passer godt på gulvet hos oss. Godt å gå på er det også, og så ligger det godt på gulvet uten å skli, selv uten noe under. 

Nå er det ut i snøen for oss, akebakken neste!
Ønsker dere en herlig 2.juledag, og gleder meg til å høre hva dere synes om teppet, og hvordan julen har vært for dere!

5 kommentarer:

Byfrua sa...

Flott teppe, jeg har helt makan på mitt kjøkken:-)
Veldig godt fornøyd med det:-)
Fortsatt god jul!
Klem Veronica

Notre-de-maison/ Gry sa...

Så gøy, Veronica! Veldig artig å høre at du er fornøyd med ditt teppe, og tenk at vi har samme! Er så fornøyd.... Kos deg i jula du også, klem

ingridsboble sa...

Kjempefint teppe! Kunne godt tenkt meg et sånt selv :) Men det får nok vente litt; må nesten få møblert resten av huset først :)
Ha en fortsatt fin juletid!
Ingrid

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Ingrid! Ja, har gått og sett på disse lenge, og det er jo så mange forskjellige å velge i! Sikkert lurt å få det andre på plass; så ser du bedre hva som passer hvor! Blir spennende å ser om du finner din favoritt du også. Ha en fin kveld, klem

Anonym sa...

Så flott her atte;-) takk for nydelig ostekake:-) hilsen elin