tirsdag 13. november 2012

Wallwords på Bohus!

Visste dere at Bohus har wallwords? Og til den utrolig hyggelige prisen av 79.90? Jeg ble veldig overrasket da jeg så det; for noen av disse koster en del mer i diverse interiørbutikker, og nettbutikker. Bohus har også mange å velge mellom til både barn og voksne, og i grått og sort.  
Disse ble med hjem etter Damenes Aften sist uke:


 Denne har jeg ønsket meg ganske lenge til å ha på soverommet, men det å finne wallstickers i denne størrelsen på nettet; det er ikke billig. Så dere kan tro jeg ble glad da jeg fant disse her.
Denne er i grått, og henger i gangen.

  
Denne er på en vegg i stuen. Veggfargen er ikke så lys som på bildet her, men kameraet mitt holder på å takke for seg; så blitsen er ikke videre sammarbeidsvillig. Godt det snart er jul;)


 Wallwords er utrolig fint synes jeg. De pynter opp en vegg på en helt annen måte enn det bilder eller annen pynt gjør, og så er de jo utrolig enkle å flytte og bytte rundt på uten at det blir hull og merker i veggen.
 Både praktisk og flott på en gang;)

Minner også om min Ramsign give away som trekkes den 15/11, hiv dere med hvis dere har lyst på et nydelig skilt!

2 kommentarer:

Monica sa...

Wow takk for opplysningen- og det var jo en hyggelig pris også :)

God kveld klem Monica

Notre-de-maison/ Gry sa...

Bare koselig! Og prisen er det ingenting å si på. Løp og kjøp! Klem