torsdag 15. november 2012

Og vinneren er....

Da har jeg trukket en vinner i min give away i samarbeid med danske Ramsign.


Totalt ble det tatt 262 lodd, og random.org trakk den heldige vinneren med nummer 243!



Vinneren som får et valgfritt husnummer skilt i emalje er:
 

Heidi, med bloggen:

Gratulerer så mye, Heidi! 
Håper du legger inn bilder av det vakre skiltet på husveggen din!

Hvis du kan sende meg ditt navn og adresse til mail: gdlemo@yahoo.com, så sender jeg det videre til min kontaktperson hos Ramsign. De vil så kontakte deg direkte, slik at du får valgt ut akkurat det nummerskiltet du ønsker deg.

Gratulerer igjen!

1 kommentar:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Oioioi :)))
Så gøy da at jeg også har vinnerlykke iblandt :)
Sender deg min adresse på mail :)

Fin fin torsdagskveld til deg og tusen takk for gaven :)

Klem Heidi