søndag 4. november 2012

Hurra, jeg vant!!

Helt utrolig, men jeg har altså vunnet igjen! Skal si jeg har flaks for tiden! Så dette her er altså ikke et innlegg om interiør, men om min fantastiske dag i går!

På onsdag var jeg på jobb og så en annonse i avisen om en konkurranse på Amfi Arena. Trekningen var fredag denne uken, og jeg tenkte at "tja...hvorfor ikke?" og sendte inn en mail.


Tenkte ikke mere på det før jeg ble ringt til fredag formiddag, og fikk vite at jeg hadde vunnet.....

Egen stylist og gavekort på 1000.-!


Dette må vel være de fleste jenters drøm. Det var ihvertfall vært min en stund; det å få profesjonell hjelp til å velge klær og farger som er rett for meg. Det er jo ikke sikkert at det jeg liker er det som er best på. Så dette var utrolig herlig, og dere kan tro jeg var spent da jeg stod på Arena kl. 12 i går. Jeg ble møtt av stylisten min som heter Camilla. Alle stylistene og make up artisten kom fra Oslo, så det var jo gøy å få veiledning fra et profesjonellt firma. 

Camilla var veldig proff, og ville vite litt om min stil, str, hva jeg var på jakt etter. Hun tok også en rask fargeanalyse, og fant ut at jeg kan bruke fargene; koksgrå, grå, brun, varme brun/beigetoner, mosegrønn, rustrød, plomme, varme hvittoner. Hun sa at jeg var mer den klassiske typen, og at dette passet meg.

Jeg fortalte at jeg var på jakt etter gensere, topper, skjorter, innejakker og accessories, og at jeg gjerne kunne bli utfordret litt på type klær. Jeg ville også vite om mønster og tekstur i klærne, mht hva som er fint på meg og hva jeg bør unngå. Jeg ville også vite hvilke type accessories som var best til de ulike plaggene; alt fra sko til strømper, skjerf og vesker.

Vi gikk så fra butikk til butikk, og alle butikkene visste tydeligvis om at hun var stylist, for jeg ble møtt med kaffe, og i butikkene og utrolig flott kundeservice! På Vivikes fikk jeg et helt skap til bare mine klær! Camilla fant mange plagg i hver butikk i min størrelse, og i de fargene hun anbefalte. Hun viste meg også andre farger jeg burde ha, og da var det utrolig godt å vite at de fargene allerede hang i skapet hjemme. Klærne Camilla fant, gikk hun bort til kassen med og la dem til sides så jeg prøve dem etterpå. Jeg hadde ikke lyst til å bruke hele timen på å stå i kø i prøverommet, og siden jeg var på jakt etter mange antrekk og ikke bare ett; så var dette en praktisk løsning. Camilla fortalte nøye hvordan hvert plagg skulle sitte på, og dermed var jeg ikke i tvil da jeg prøvde det etterpå.

Jeg fikk også masse tips om vesker, smykker, skjerf og farger, og hele dagen var utrolig, utrolig fantastisk!

Etter at timen var slutt fikk jeg en time til å handle for selv, og jeg gikk da tilbake og prøvde alle klærne. Endte opp med en haug med poser, og hele ti antrekk! Endte nok opp "litt" i overkant av gavekortet, men kjempegøy var det! Kjøpte også klær i fargene hun anbefalte, og en topp kommer også inn fra Skien om noen dager. En nydelig silketopp i mosegrønn som stylisten hadde plukket ut. 
Etter dette bar det tilbake til Camilla og vise hva jeg hadde kjøpt, og jeg fikk masse gode tilbakemeldinger!

Deretter bar det opp i sminkestolen for full makeover. Kan tro jeg ble glad da make up artisten sa at jeg hadde brukt riktige farger og rett teknikk fra før. Godt å få det bekreftet! Siden dagsminken min var iorden; la hun på kveldssminke, og nappet brynene også. Veldig kjekt å lære hvordan en sminker bryn! Og fikk de utroligste tips om hvordan en bruker solpudder til noe helt spesielt...;)
Fikk mange gode tips her, og de skal jeg prøve ut i dag. 

Under sminketimen; og med briller for å se hvordan det ble.
Selve sminkesessionen tok omtrent en time; og etter dette snakket vi om hår og hårfarge. Det var utrolig gøy å få vite at jeg hadde rett frisyre og farger i håret som passet meg, og at de ikke ville anbefale meg å endre på dette. SÅ herlig, og jeg kjente selvtilliten økte mange hakk på denne dagen.

Og om ikke det var nok, så fikk jeg melding fra en venninne av meg om at jeg hadde vunnet gavekort på Fargerike på 400.-! Så utrolig gøy, jeg går jo bare rundt og smiler! 
Skal si jeg har flaks for tiden. Først vinner jeg håndlaget krystallprismekrone til 6500-, så vant jeg en masse produkter på Akuttdagene, og dette gavekortet på 1000.- og stylist og make-up, og nå gavekortet fra Fargerike. Såååååå utrolig gøy!! Jeg pleier aldri å vinne noe som helst; så jeg får tro på den skjønne ekspeditrisen på Vivikes; "dette er karma, og dette fortjener du" :)

Så i dag skal jeg prøve alt sammen igjen, og bare kose meg. Og best av alt var at min kjære likte alt sammen!

Nå skal jeg bare KOSE meg med mine herlige tre smågutter. Hele dagen gikk i går, og jeg kom ikke hjem før i 17.30 tiden. Da bar det ut igjen for å hente unger, og vips så var kvelden gått. Så i dag skal vi kose oss! Kotellettmiddag og eplepai på lur.

Ha en flott dag alle sammen!

7 kommentarer:

ingridsboble sa...

For en drømmedag! Og gratulerer med vinnerlykken :) Så moro!
Ha en flott søndag!
Ingrid

mirjamsdrøm sa...

Å for en drømmedag!!
Ikke rart du smiler fra øre til øre :)
Så gøy at du hadde gjort så mye rett fra før!
Ang vinnerlykke, kanskje den fortsetter til tirsdag?? ;)
Spennende å se!
Nyt søndagen med alle de fine guttene dine!
Klem Mirjam

Christine sa...

Høres ut som at du hadde en helt super dag i går!! Kjekt å få være med på slikt da :)

Ha en flott søndag sammen med guttene dine :)

God klem fra Christine

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Ingrid! Det var så utrolig gøy, går ennå rundt og bare smiler:). Ha en fin søndag du også! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Ja, det var virkelig en drømmedag! Helt fantastisk. Gleder meg til tirsdag, det blir kjempekoselig! Ja, tenk å vinne noe der da...Lov å håpe! Ha en fin søndag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei! Ja, det var kjempegøy å få en slik dag! Aldri vært med på det før, men dette var utrolig artig! Ha en fin søndag du også! Klem

Ingrid Louise sa...

Sååå heldig du er da!! Og vel unt!!
Tror alle vi damer kunne tenkt\trengt en sånn dag ja...
Så fin du ble!!
Herlig kveld til deg,klm ingrid l