onsdag 14. november 2012

Hjerter i ull...

Et sikkert tegn på at vi nærmer oss jul, er den årlige julemessen på Sørlandet Sykehus i Arendal. Her selger og stiller ansatte ut ting og varer de har laget selv. Så gøy å treffe kolleger i en annen setting, og skal si de er kreative og dyktige! Jeg falt helt for disse nydelige tovede ullvottene som en god kollega på klinisk kjemisk har laget. Jeg liker jo ting som har en funksjon; og disse er varme, gode å ha på, lett å pakke sammen da de ikke fyller så mye; og så er de jo kjempefine å se på!


Så mange fine farger og varianter å velge mellom! Koksgrå, sorte, grå eller hvite votter, med hjerte i grått, sort, rødt, og mosegrønt.


Skal si de gikk unna, ikke mange par igjen da jeg gikk til lunsj. Så nå går vi en varm vinter i møte på SSA;)!

Minner om trekkningen på min Ramsign give away...kun èn dag igjen!
Nå skal jeg i Perfect Home party! Gleder meg til jentekveld og masse interiør og julepynt;)! 

2 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Nydelige!!
Sånne kunne jeg ha tenkt meg!!
Fiiin kveld til deg,klm ingrid l

Jatte sa...

Kjempefine!!

Han en fin Torsdag,
Klemmer fra Jatte♥