onsdag 21. november 2012

Jeg vant; og fant på Fargerike...

For de av dere som er på FB, så har dere kanskje fått med dere at Fargerike her i Grimstad nå har fått sin egen blogg, og sin egen FB side. I forbindelse med dette hadde de en konkurranse gående hvor de ville dele ut tre gavekort på 400.- blandt de som likte nettsiden deres. Gjett om jeg var både glad og overrasket da jeg vant! Kjempeartig altså, og halve gleden har jo vært å gå å tenke på hva dette gavekortet skal brukes på! Det er jo så utrolig mye fint i denne butikken; Nyblom O`Kollen, Lene Bjerre, Mille Moi...for bare å nevne noen.
Nå har jo også julepynten kommet frem, og det er så mye fint! Det er jo nesten som juleaften å bare kunne gå inn og velge noe en har lyst på!


Det var faktisk litt vanskelig å velge blandt alt dette flotte, men jeg hadde lyst til å finne noe jeg kunne  bruke hele året; og som lot seg kombinere med ting jeg hadde hjemme fra før. Det er jo litt kjedelig å pakke bort fine ting for bare å bruke dem èn måned i året!


Etter litt frem og tilbake; falt valget på dette nydelige lysfatet fra Lene Bjerre. Det er dypt, så det er mulig å ha ting oppi som fyller litt.
Fatet kommer i to størrelser, men jeg valgte det største så jeg kunne ha lykten fra Riviera og julekransen oppå.

  
Fatet er bare nydelig, og skinner så fint i lyset fra lysekronen. Det står midt på spisestuebordet, og jeg gleder meg til å pynte bordet til helgen når vi får vennebesøk. 

Nå er det aftenvakt i akuttmottaket om litt, men før det skal jeg rydde og ordne litt til før gjestene våre kommer imorgen.
Ha en flott dag alle sammen! 

6 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

Kjempebra valg! Det blei fint :)
Gratulerer som vinner! :)
Hilsen Grete

Tindrande Auge sa...

SÅ HELDIG du var da! Fatet var bare utrooolig flott...en av mine absolutte favorittmerker♥

Ha en fin kveld videre! Klemmer fra Nina

Bjørkli Søndre sa...

Fatet er fantastisk! :-) Lekkert og noe du vil ha stor glede av! :-)

Gratulerer! Heldig du er! :-)

Klem fra Hilde!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Grete! Tusen takk, det var koselig! Kjempegøy å vinne; og enda gøyere å finen noen en liker! Ha en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Nina! Ja, jeg ble helt betatt av dette fatet jeg da jeg så det; og så greit å ha noe som er litt tidløst! Er jo ikke jul hele året;). Lene Bjerre har et helt fantastisk design og konsept, rett og slett vakkert...! Ha en flott dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Hilde! Tusen takk, så koselig at du likte det! Jeg har det på bordet hver dag, og er så fornøyd! Tusen takk! Ha en fin dag, klem