lørdag 17. november 2012

Dear Santa...ønskeliste!

Som interiørblogger så er det jo ikke akkurat mangel på ting å ønske seg. Uansett hvor en leser, eller hvilken blogg en er inne på; så er det utrolig mye flott inspirasjon å finne. Både i interiørbutikkene, på FB, og på internet strømmer det med inntrykk og inspirasjon. Så hva er vel da bedre enn å lage en ønskeliste til jul; bursdag, og morsdag? Som familie har vi jo noen ønsker, men siden dette er min blogg fikk jeg lyst til å vise litt av det jeg ønsker meg; skulle julenissen finne ut av at det er litt ekstra plass i sekken;).
For det er jo lov å håpe, og siden min kjære også leser bloggen min; så er det jo kanskje ekstra greit å ha litt å velge i?

Så her kommer en herlig blanding; og kanskje blir du inspirert til å legge noe til din egen liste?

For du har vel vært snill i år?



Det å finne ting en ønsker seg er ikke alltid like lett, og jeg synes det blir vanskeligere jo lengre ut i desember en kommer. Da er det så mange andre ting en tenker på; at dagene fort går i ett. Desember er en måned jeg liker å ta det med ro og kose oss, og ikke stresse rundt i butikker på selveste juleaften. Så da er det jo like greit å lage listen mens en husker det en virklig ønsker seg og trenger? Slik som kameraet vårt. Det er virkelig klart for å bli byttet ut, og jeg merker at etter at jeg begynte å ta flere bilder og blogge; så er jeg mer avhengig av et godt kamera. Det er ikke det samme å bruke mobilen; selv om den tar gode bilder. Boken "Sanselig jul" er så vakker, og jeg ser for meg mange koselige kvelder med å lese i denne. GreenGate i Naomi, Edith og Dora er alltid velkommen, og en smørkopp i hvit; som den fra Bruka Design er alltid praktisk å ha når en skal dekke et vakkert bord.


Øverst på lsiten, står imidlertid etasjefatet og to Standford Hurricane lykter fra Riviera Maison. Utrolig vakre, og jeg kan se for meg de to lyktene på hver sin side på peisen. Abbonnemang på bladene jeg ender opp med å kjøpe likevel så fort jeg finner dem i hyllene; er jo også en flott gave som varer leeeenge.

Listen min blir sikkert lengre etterhvert, men det er jo det som hele gleden; det å kjenne på forventningene, og kose meg med denne herlige høytiden som ligger foran oss sammen med de vi er glade i. At det også ligger noen pakker under treet er jo en bonus; men ikke det viktigste for meg. Når det er sagt; så har jeg ingenting imot at julenissen tar med seg en ekstra sekk i år...;)

Hv amed dere? Er dere kommet i mål? Har dere ønskene deres klare?

3 kommentarer:

Emmas hvite borg sa...

Hei :)
Masse flott!
Ønskelister er gøy ;)
Ønsker deg en riktig god helg videre ♥
Klem Anette

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Fine ting du ønsker deg.
Jeg har ingen anelse hva jeg ønsker meg jeg...
Ha en knall fin helg
klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Anette! Ja, det er som regel ikke vanskelig å finne noe en ønsker seg. ... det vanskelige er vel heller å begrense seg;). God helg, klem