torsdag 1. november 2012

Adventstaken fra Ib Laursen er på plass!

Da er den her! Herlig altså. Posten gjør en utrolig jobb;). Jeg bestilte en adventstake fra Solstrand Interiør for noen dager siden. Jeg hadde ikke trodd den ville komme så fort, men i dag kom den altså! Adventstaken er apotekerflasker med tekst og tall trykket på hver flaske, og de ser antikke ut. Nydelige, og detaljerte, og med en fin, grå farge på teksten.


Jeg synes de så flotte ut på bildet, men de var enda finere i virkeligheten. Gøy når noe en kjøper via nettet blir bra!

Akkurat nå står adventstakene på trommelbordet i fugleburet fra Lene Bjerre. Jeg har pyntet litt med granbar og kongler inni. Buret er så stort, at det må være litt mere der enn bare adventstakene. Mulig jeg finner noen hvite lys som er litt lavere også; men apotekerflaskene passer faktisk til kronelys! Litt nærmere jul skal jeg legge inn noen julekuler fra Lene Bjerre også. Tror det vil gi skikkelig julestemning, og bli fint. Og praktisk; - greit å ha ting litt utilgjengelig for en aktiv liten 2 åring;)


Og nå er det jo ikke lenge til advent heller! Det er jo 1.november i dag.. Gleder meg veldig til å se ungene tenne lysene!

Har dere gjort noen gode kjøp i det siste? Listen min er lang og innholdsrik mht alt som skal gjøres fremover; men jeg har satt av god tid til det koseligste; handle og pakke inn julegaver! Og pynte...!

Ha en fin dag alle sammen, og minner om trekkningen på min Ramsign give away som er den 15.november!  

6 kommentarer:

Bjørkli Søndre sa...

De ser så lekre ut! Helt sikker på at det blir lekkert til jul slik du beskriver det. Du har så god smak!

Stilig å bruke fugleburet til å ha pynt inni.
En flott fredag til deg! Jeg kikker ofte innom deg uten å legge igjen spor. Det er helsen som ikke strekker til. Det er alltid inspirerende å kikke innom deg!

Klem fra Hilde.

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Hilde! Tusen takk, det var koselig at du likte dem! Litt spesielt kanskje å bruke fugleburet til dette; men det ble fint synes jeg, og veldig greit når lillemann på snart to spaserer rundt og undersøker alt han finner ( eller når). Jeg er veldig glad for alle hilsner som legges igjen hos meg, men det er koselig at du titter innom ellers også. Ha en fin dag Hilde! Klem

Anonym sa...

Så utrolig nydelige bilder! Kan jo drømme meg helt bort i det første her. Måten lyset treffer lammeskinnet på, og detaljene. Koser meg alltid inne hos deg! ha en fin dag;)

Anonym sa...

Disse var fine ja....og billige. Takk for god ide; disse skal jeg legge i en kalendergave til en god venninne av meg! God helg!

Anonym sa...

Hmm...granbar og kongler ja. Det var jo lurt, og veldig fint! Tror jammen jeg må kopiere deg der altså; for jeg har også et sånn fuglebur fra Lene Bjerre. Tror mitt er str under din, men det går vel fint likevel. Go`helg! Hilsen Lisa

Anonym sa...

Greetings from California! I'm bored at work so I decided to check out your blog on my iphone during lunch break. I enjoy the info you present here and can't wait to take a look when
I get home. I'm surprised at how quick your blog loaded on my cell phone .. I'm not even using WIFI, just 3G .
. Anyways, good site!

Feel free to surf to my website ... Drug Abuse Intervention