lørdag 27. oktober 2012

Oh happy happylights!

Har du blitt "bitt" av basillen ennå? 
Fallt for den nyeste trenden innen lysdekor; nemlig Happylights? 


Det har jeg, og etter "utsolgt" betegnelsen i diverse nettbutikker er jeg trolig i godt selskap. Mine Happylights heter "Sahara". Den er varm i fargetonen, og har brunt og beigetoner. Går fint mot det grå og sorte synes jeg.


Det vanskelige er jo ikke å finne en du liker, men å klare å bestemme seg for hvilken du liker mest! Det er jo så mange å velge mellom, både ensfargede og multifargede! Og bruksområdene er jo egentlig uendelige, fra bad til soverom, hengende eller liggende, rundt eller bortover. You choose. Og så er de jo nesten "to i en", i og med at de skifter farge når de er "på" og "av".


Jeg tror jeg må ha en til, og har lagt inn bestilling på denne i hvit og sølv fra Landstil:

 
En blir jo bare helt betatt....og lyset de gir er så koselig!
Gleder meg....

Jeg kan jo umulig være alene om å ha disse herlige lyskulene i hjemmet vårt; hvordan er det hos deg?

11 kommentarer:

Bjørkli Søndre sa...

Har nok kommet slike hjem her også! :-)
Jeg har mine på hobbyrommet. Så mange flotte å velge i.

En flott lørdag til deg!
Klem fra Hilde.

ingridsboble sa...

Betatt her også! Har hengt de opp rundt det ene stuevinduet og de lager bare så utrolig koselig stemning!
Ha en flott lørdag i solskinnet :)
Ingrid

Daisys home sa...

Kjempeflott ble det, er jo så dekorative disse:)
Nydelige bilder hos deg.
Er sånne underveis i posten til meg også:)
Ha en fin lørdagskveld
klem sissel

Wanja sa...

Nydelig er ordet :) Blir jo "Happy" av å se på dem. Dette kommer snart inn i mitt hus også :) Liker dem med sølvfarger godt.
Ha en flott lørdagskveld

Klem fra Wanja

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Kjempefine ♥
Står på ønskelisten her også :)

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Hilde! Så artig! Hvilken er det du har? Jeg tipper på Snowball eller Kandi? Ha en fin kveld, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Ingrid! Så lurt, det må jeg prøve! Hvilken er det du har? Elsker lyset og stemningen jeg også, helt nydelige! Vet du forresten hvor vi kan kjøpe nye pærer? Ha en fin kveld, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Sissel! Tusen takk, så koselig at du likte bildene! Hvilken type har du bestilt? Gleder meg til å se;). Ha en fin kveld, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Wanja! Ja, nydelige er de:). Sølvfargede er nydelige, jeg har en bestilling inne hos Landsdel på 35 kuler i hvitt og sølv. Gleder meg veldig! Har du funnet en favoritt? Ha en fin kveld, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Petrine, så koselig! Alltid gøy å ønske seg noe! Ha en fin kveld, klem

Anonym sa...

Hei hå :) Nei, jeg synes happylightsene ikke ser pene ut, MEN dette er første gang jeg har sett at de så fine ut, og det er når du nå la de i ei skål!! :) Smarting! :) Det så VELDIG fint ut :) Ellers liker jeg ikke at det henger slike kuler rundt skap og møbler, ser ut som en billig julepynting, sånne som kaster opp fargede julelys på husveggen her og der uten system nærmest :D Men i skåla så det jo riktig så lekkert ut! :)

Klem, Fransi ;)