lørdag 6. oktober 2012

Endelig er La Cuchina Pot fra Riviera Maison på plass!

Endelig er den på plass på kjøkkenbenken; La Cuchina Pot fra Riviera Maison. Dette etasjefatet har jeg ønsket meg lenge, men det har liksom aldri passet seg sånn at det ble med hjem. Men for noen dager siden var jeg på jentetur til Søgne og Kristiansand, og på vei hjem stoppet vi innom Sørlandsparken.

Størrelse L

Der fant jeg en butikk som hadde et stort utvalg av RM, og best av alt; - en god del på salg!  Jeg var heldig og fant etasjefatet jeg hadde ønsket meg, og dermed ble det endelig med hjem. Gleder meg til å bruke det på forskjellige måter; enten sammen som tre, eller hver for seg, eller som en med lokk og to uten. 

Etasjefatet vårt på kjøkkenbenken. Kjempefornøyd!

Hos oss er etasjefatet enn så lenge fyllt med diverse frokostblandinger. Tror ikke kaker eller marshmellows hadde vart så lenge her i huset, men det blir sikkert plass til litt søtere saker utover høsten;)
Størrelse M, neste på ønskelisten!

 Jeg liker at ting har en funksjon, at en kan bruke det, og ikke bare stå til pynt. Med La Cuchina er det egentlig bare fantasien som setter grenser for hva det kan brukes til. Alt fra snop og kaker, til frokostbladninger, krydder, te og kaffe i løs vekt, julepynt, kongler osv. Uendelige muligheter! 

Størrelse S, for "søt"? Nusselig og liten.

Og så er det god kvalitet; tidløst og klassisk, og en blir ikke lei av det. Og dèt er jo en stor fordel, ihvertfall for lommeboken!
 Hva med deg? Har du et favorittmerke, eller en ting du er spesielt fornøyd med på kjøkkenet?

4 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
For en nydelig blog du har, og for en utrolig varmende hilsen du har lagt igjen hos meg♥

Jeg er veldig svak fra RM sine ting, men har ikke veldig mye derfra. Jeg elsker møblene, men de ligger litt over vårt budsjett desverre - heldigvis kan man la seg inspirerer og nyte vakre bilder! Interiørdetaljene derimot kan man ta seg råd til innimellom, og jeg er som deg veldig glad i La cuchuna pot♥ Vi har to i str M og en i L - elsker de!

Legger meg til som følger hos deg, og gleder meg til å følge deg videre! God lørdag ønskes deg! klem fra livy

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Livy! SÅ gøy at du fant veien inn hit til meg, og jeg er så glad for at du vil følge meg videre! Håper du vil trives her hos meg, og velkommen skal du være! Heldige deg som har hele tre la cochina fat! Jeg ønsekr meg også veldig den i M, den hadde blitt flott ved siden av den i L som jeg kjøpte nå. Jeg er forresten helt enig med deg mht møblene. Jeg har leenge ønsket med et svært skap, men det kommer jeg nok ikke til å kjøpe, med mindre lottogevinsten kommer snart;). Men de små tingene; de koster jo ikke så mye, og gjør mye av seg. Har du sett de flotte oliven og acetoflaskene? Ha en fin dag, klem

Ingrid Louise sa...

Har sniktittet en del på disse jeg også...
RM har utrolig mye fint...(desverre,hihi)
God lørdagskveld til deg,klm ingrid l

Tindrande Auge sa...

Disse står på ønskelisten min også ;) virkelig lekker! Håper du får en fin helg videre! klemmer fra Nina