tirsdag 2. oktober 2012

I`m in love, og jeg lover...


 Du har kanskje følt det du også? Forventningen; spenningen, usikkerheten....pulsstigning...i det du får noe du har gledet deg til, eller ønsket deg lenge? Ekstra gøy er det jo også når en har vært heldig og vunnet noe! Slik var det for meg på lørdag. Jeg har nemlig gått og ventet på lysekronen jeg vant i sommerkonkurransen til Vakre Hjem og Interiør. Så da jeg kommer hjem fra en travel vakt på sykehuset; og det første jeg ser er pakkelappen som lyser mot meg på bordet, da er det jo bare ren lykke. For så å se at posten er stengt... Søren også. Akkurat da var det som om mandag var uendelig langt borte, men den som venter på noe godt, venter jo ikke forgjeves! 

Barokkampel, håndlaget i krystall og messing fra CKL interiør

SÅ kl 09.00 i går stod jeg på posten; og fikk hentet ut den herlige svære pakken og så bar det rett hjem. Endelig var den her! Den vakre lysekronen i messing og krystall fra CKL interiør. Nå skulle den endelig komme på plass i stuen vår! Må innrømme jeg var utrolig spent på å se den, ta på den, og jeg håpet i det lengste at den var like fin som på bildet, og at min kjære også ville like den. 


Og det var den; og det gjorde han! Men milde himmel for et håndtverk! Hver eneste lille prisme er kuttet for hånd, og som den skinner selv uten lys! Og så tung den er; spesielt den runde prismen i bunnen; den er jo like stor som et egg!
 Èn ting er ihvertfall helt sikkert....jeg skal aldri mer ha en lampe inn i dette huset som ikke har ekte prismer..


Nå mangler jeg bare en elektriker; og så kan jeg love at det kommer et nytt bildedryss;)

Ha en flott dag alle sammen!!

14 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

Meeeget lekker lampe ;) gratulerer ;) Håper du får en fin dag videre ☺ klemmer fra Nina

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Nina! Tusen takk, og jeg såklart helt enig;)! Ha en flott dag videre du også! Klem

Ingrid Louise sa...

Den ser nyyydelig ut!!
Gleder meg til å se den med lys i!!
Fin kveld til deg,klm ingrid l

Man tager hva man haver sa...

Wow, lekker og helt sikkert rådyr. :) Utrolig kjekt med slike ting som man har ønsket seg en stund. Du får nok mye glede av den.

Klem fra Kari

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Kari! Lysekronen vant jeg, så den fikk jeg helt gratis:). Gøy at du likte den, og ja, - jeg håper jeg kan kose meg med den lenge. Ha en fin dag, klem

Daisys home sa...

Hærlighet ... for en nydelig lekker lampe D:)
Superheldig som vant denne:)
Passer jo så godt inn hos deg også D:)
Kos deg videre i kvelden
klem sissel

ingridsboble sa...

Lekkert! Blir gøy å se den med lys i også :)
Pakkelapper er litt som et kinderegg når du vet at det du har ventet på er rett rundt hjørnet :)
Ha en flott kveld!
Ingrid

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Ingrid Louise! Du skal få se bilder så fort jeg får besøk av elektrikeren. Gleder meg som en liten unge! Ha en fin kveld du også! Klem

Vårt Hus sa...

Gratulerer en masse. Jeg er sikker på at den passer perfekt inne hos deg. Jeg gleder meg til å se flere bilder. Og der er noe med at ekte prismer absolutt er det vakreste.
Ha en strålende onsdag :)
Klem Yvonne

Monica sa...

Så heldig du er - kos deg masse med den NYDELIGE lampa. Den er helt fantastisk :)

Corokiaen har overlevd her nå i 2 uker, og den får en slup vann i ny og ne og står lyst. Ser ut som den trives foreløpig ihvertfall !

God kveld Gry

Klem Monica / Fru Sjøaker

bollapinnsvin sa...

Hei hei,

takk for titten her inne hos deg. mye fint og se og lese. Legger meg til som følger og kommer snart tilbake og blar litt til inne hos deg. fine bilder du har.....
Ha e god kveld.
De beste ønsker fra ida

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Yvonne! Tusen takk, det var koselig at du likte den! Jeg har aldri hatt ekte prismer før; men det er jo helt utrolig hvor vakre de er. Frister å bytte ut de uekte i de andre lysekronene mine; og jeg fant faktisk en link til en produsent i DK...Kanskje jeg prøver det! Ha en fin dag, klem!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Monica! Tusen takk for at du tok deg tid til å svar emeg om corokia planten din. Den er utrolig vakker...Koselig at du likte lampen vår; jeg er kjempefornøyd og føler meg heldig som har vunnet den! Jeg vinner jo aldri noe; og da mener jeg aldri altså. Ikke kakelotteri engang, men det er kanskje like greit;). Ha en fin dag! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei og velkommen, Ida! Så gøy at du liker bloggen min; og at du har lagt deg som følger! Jeg håper du vil trives her hos meg, og kommer ofte tilbake. Nå skal jeg en tur inn til deg også; gleder meg! Ha en fin dag! Klem