fredag 5. oktober 2012

Idag kom regnbuen inn i stua

I dag skinner sola ute, fra knallblå himmel, og det er litt varmt, og litt kaldt på en gang. En herlig høstmorgen; som kanskje startet litt for tidlig? Men, med tre små; så er det ingen vei tilbake, og tanken på varm kaffe og to minutters ro alene på kjøkkenet får meg opp av senga. Ned trappa sånn halvveis i svime ( for jeg klarer jo aldri å komme meg i seng til en fornuftig tid) og jeg er absolutt ikke klar for dagens aktiviteter. To aktive storebrødre er allerede er i full gang, og jeg tusler inn i stua med en bablende baby på armen som har ligget til lading i 12 timer.

Og det er da jeg kommer inn til dette......


 Hele regnbuens fargespekter i stua, og jeg blir helt målløs....


Så vakkert, og så nydelig at jeg bare må sette meg ned og nyte. Og ekstra gøy er det når M på 6 år kommer bort og sier; mamma - vi har fått stjernehimmel i stua! Gleder meg til å få lys i den, og se hvordan det ser ut..


I dag er lillegutt i barnehagen; og vi skal i svømmehallen om litt. Gjensidigestiftelsen og Grimstad Svømmeklubb har gratis svømmekurs denne uken; så guttene våre har hatt 10 timer med svømmelærer så langt denne uka. Utrolig godt, og kjempegøy å se hvor trygge de er i vannet og at de faktisk bortimot har lært seg å svømme på denne tiden. Nå er det vindusvasken som kaller; herlig med sol, men du verden som vinduene ser ut etter noen dager med regn....


Minner om min Ramsign give away; den finner du HER
Ha en fin dag alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig! Hadde samme opplevelsen selv første gangen jeg fikk meg ekte prismekrone; og det er helt fantastisk hver gang sola skinner! Kos deg, og gleder meg til å se dem med lys i! Klem

Hanne sa...

Heisan! Fine bilder du tar! Og den lysekrona er jo bare kjempelekker! Har faktisk sett på den selv, og fikk jo ikke akkurat mindre lyst på den etter å ha sett den hjemme hos deg! Utrolig vakkert med sola i krystallene, flott altså...Ha en fin helg! Klem

Lisa sa...

Oj, svømmekurs høres herlig ut! Og så lurt i høstferien hvis en ikke har andre planer.. Måtte smile av babyen din til lading. Det kjennes slik ut her også noen ganger;). Ha en fin fredag, og kos deg med lampen og solstrålene! Klem