lørdag 13. oktober 2012

Er du klar for champagne og shopping?

Høres ikke det deilig ut? 
Shoppe interiør med champagne i glasset, se nyeste trender, høre et flott foredrag, og kose deg en hel kveld i selskap med interiørinterresserte jenter?


I såfall bør du melde deg på høstens happening; 
Men her gjelder det å være rask; det er begrenset med plass!


Jeg har meldt meg på til Sørlandsparken den 6.november; så kanskje vi sees? Det hadde vært utrolig gøy å treffe noen bloggere:)

Her er det snart klart for eplesmuldrepai og vaniljeis.

Ha en flott lørdag alle sammen!

6 kommentarer:

ingridsboble sa...

Hadde tenkt å melde meg på i Arendal, men der var det fullt :( Syns det blir litt langt å kjøre hjem fra sørlandsparken når jobben kaller neste morgen, så håper det kommer en mulighet en annen gang!
ha en fin lørdagskveld :)
Ingrid

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Ingrid! Det er ledig i Arendal nå, må ha blitt noen avbestillinger. Så løp og meld deg på! Ha en fin kveld, klem

To Ju Mama sa...

Jeg i Bergen og gleder meg allerede =)

Guttemamma sa...

Høres ut som en deilig kombinasjon!!
Takk for hilsen..
Klem♥

mirjamsdrøm sa...

Jeg har meldt meg på i Kr.Sand ;)
Blir spennende! Aldri vært med på noe sånt før ;)
Takk for at du delte dette!
Fin ny uke til deg og dine :)
Klem

Anonym sa...

Simply wish to say your article is as astounding.
The clarity for your put up is simply excellent and that i
can suppose you are knowledgeable on this subject.
Well along with your permission let me to grab your feed to keep updated with coming near near post.
Thanks 1,000,000 and please continue the enjoyable work.
my web site > couponsmyway