fredag 7. september 2012

NiB utfordring; inviter!

Det å invitere gode venner eller familie på besøk; dèt er utrolig koselig.
Men enda koseligere er det å få besøk av noen som tar alt som det er. Om huset seiler og alt står på ende; så spiller det ingen rolle; fordi de kommer for å treffe meg, eller oss. 


Herlig befriende, og deilig avslappet! Venner som tar bena godt opp i sofaen eller godstolen, og bare prater om alt og ingenting; eller om de nære, og dype ting som kan være både gode; og litt såre å snakke om på en gang. De stundene hvor ingenting trenger å være planlagt, men hvor det er nok å ta ut en kopp og tallerken fra skapet, koke litt kaffe; og så er det godt nok. 


Dèt er godt det, og det er de stundene jeg er aller mest glad i. Så da ble det mitt bidrag til NiB sin utfordring i september! 

Som vanlig har jeg ingen forhåpninger om å nå opp på galleriplass; men den som intet våger; intet vinner. Og dermed meldte jeg meg på fotokurset til Staples i Kristiansand i oktober; blir du med?

Ha en super dag! Klem

10 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Heisann :)
For en koselig servering, og kunne ikke vært mer enig i det du skriver!!
Dropp inn besøk, og uformell koselig prat er herlig ;)
Ha en flott kveld!
Klem

Drømmehuset mitt sa...

Flotte bilder, vakkert servise:)
Ja enig med deg at det er de beste stundene.

Masse lykke til

Klem

Sunniva sa...

Så lekkert! Herlige, duse bilder:) Masse lykke til med bidraget ditt, og god helg!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Mirjam! Ja, det er det koseligste synes jeg. Gøy at du likte bildene! Ha en fin kveld! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei! Så koselig at du likte bildene, og serviset! Jeg har fallt helt for GG, og bruker det hver dag. Ha en fin kveld, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Sunniva! Tusen takk, så koselig at du likte bildene! Alltid like gøy å delta, blir spennende å se hvordan det går! Ha en fin kveld, klem

Maria sa...

ambienti meravigliosi dai colori che adoro...complimenti e grazie per essere passata da me ti seguiro' volentieri un abbraccio

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hi Maria! Thank you so much! It`s so nice to hear that you like the colors that we have chosen in our home; and I was so glad to se that you have decided to follow my blog. I hope you will find your selves at home in my home. Have a nice day; hugs

KSH sa...

Hei!

Jeg ser at du etterlyser en katalog på bloggen til Perfect Home. Send meg en adresse så skal du få en katalog.

Ser ut som om du er bosatt på Sørlandet? Holder til i Kristiansand, mulig å stikke innom oss hvis vi har noe av det du vil se. Ellers kan du også følge meg på Facebook.
Perfect Home Marie Haraldseid Kristiand er det korte navnet på siden på Facebook.

Ha en fin dag!

Hilsen Marie og Kjetil Haraldseid

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Marie! Jeg får to kataloger fra Marianne som svarte meg igår, men veldig greit å vite at jeg kan se evt. varer hos deg, og at du er såpass nærme. Ha en fin dag!