fredag 28. september 2012

Nå har jeg blogget i ett år; og det må feires! Ramsign give away!

Helt utrolig, men nå er det ett år siden jeg for første gang; og uten noe erfaring, satte meg ned og laget bloggen Notre de Maison; "Vårt hjem".
Jeg husker jeg var kjempenervøs, og spent, og litt redd for at ingen ville like den, og at jeg ikke ville få noe respons, og ingen kommentarer. Men i løpet av året som har gått har jeg hatt snart 72 000 visninger, fått 168 herlige følgere, blitt lest av mennesker i følgende land:

Norge
Tyskland
USA
Hellas
De forente arabiske emirater
Sverige
Russland
Storbritannia
Finland
Frankrike
Australia
Latvia
Litauen
Kina
Nederland
Japan
Spania
Danmark
Polen
Sveits
Island
Tsjekkia

Jeg har fått 1658 herlige hilsner, og jeg gleder meg over hver eneste èn!


Modell "Engelhardt"


Dette må jo bare feires, for hvem hadde trodd at dette skulle bli resultatet av en usikker tasting på nettet, høy hvilepuls og en liten anelse panikk? For meg; har bloggen blitt noe jeg gleder meg til å jobbe med, til å vise innlegg, ta bilder, lese koselige hilsner, og ikke minst besøke andre bloggere. Jeg koser meg med å vise hjemmet vårt, forandringer og variasjoner, idèer, og DIY prosjekter.
Tusen takk alle sammen, for at dere gir meg mye glede, og gjør det mulig for meg å holde på med noe jeg elsker.



Modell " Arrowhead"


Men...ingen feiring uten gaver; og da jeg for et par dager siden fikk en koselig mail fra Ramsign Emaljeskilter, (http://www.ramsign.no)ble jeg jo kjempeglad! De hadde nemlig også funnet bloggen min; og likte den så godt at de gjerne ville gi meg muligheten til å gi leserne av min blogg en sjanse til å vinne et håndlaget emaljeskilt etter eget ønske! Jeg har lenge visst om disse utrolig vakre skiltene, og jeg fant ut at dette; dèt kunne jeg godt gi bort på min blogg, - fordi det er kvalitet, håndtverk og et nydelig produkt i seg selv. 


Modell " Highlander"

Vinneren av min give away får velge seg ett emaljeskilt med alt fra 1 - 5 nummer; og står fritt til å velge hvilken utforming og farge de ønsker blandt de fem ulike designtypene Ramsign fører. Vinnerens mailadresse eller bloggadresse blir videresendt av meg til Ramsign, og de vil kontakte vinneren så han/hun kan få designet sitt helt eget skilt. Er det ikke flott?


Modell " Metropolitan"

Jeg må si at jeg også har utrolig lyst på et slikt skilt; ikke bare fordi de er lekre å se på, men fordi dette er ekte håndtverk; med 30 års fabrikkgaranti! Skiltene tåler vær og vind, og selv grafitti eller spraymaling kan fjernes med acetone uten å lage merker på skiltet. 

Modell "Lighthouse"

For å bli med på dette er det bare å gjøre følgende:

For å bli følger / være følger av bloggen : 4 lodd

For å linke til min give away på din blogg: 3 lodd

For å legge igjen kommentar : 2 lodd
Husk å legge igjen email adresse dersom du ikke har blogg;)

Give awayen trekkes via Random.org 15.november. Vinneren annonseres på min blogg, og jeg sender mailadresse/bloggadresse til Ramsign.

Så hiv dere med alle sammen!!
Sponset innlegg.

58 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Gratulerer med ettårs jubileum. Blogging fører som oftest bare positive ting med seg, det er iallefall min erfaring. :) Full pott med lodd til meg, jeg følger, linker og kommenterer. :)

Ha en strålende flott helg.

Klem fra Kari

i mitt lille rekkehus sa...

Gratulerer m 1 års som blogger:-) så gøy at du har fått så mange følgere! Jeg tar 6 lodd!

noste sa...

stadig innom å leser:) 6 lodd til meg:)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Gratulerer så mye med 1 års dagen for bloggen!
Jeg vil gjerne delta i feiringen din og blir med på 6 lodd :)

God helg ♥

Kristin sa...

Gratulerer med 1 år! Du har en flott og inspirerende blogg:) 6 lodd på meg!

Tindrande Auge sa...

Gratulerer så masse med 1 års dagen ☺ Er faktisk første gangen min innpå bloggen din, lekkert smekkert ☺ likte meg her, så nå har du en til følger ☺ Da blir det 6 lodd på meg ☺ Ha en fin helg, klemmer fra Nina

Karina sa...

Gratulerer med jubileum! Ønsker meg veldig et sånt skilt.. 5 lodd på meg!!
Klem Karina

Marit sa...

6 lodd til meg. Er følger + kommentar. Klem fra Marit (tidl. Marits Hverdagsgleder

Nennes sa...

Grattis :) ha en flott helg! 6 lykkelodd
Carpe diem!

cathrissico sa...

Gratulerer med jubileumet! Blir gjerne med å feire ;)
c-than(@)online.no

nr14 sa...

Gratulerer med 1-årsdagen:) Blir veldig gjerne med og tar 2 lodd:)

Anonym sa...

Gratulerer med 1 aars feiringen av bloggen din. Kjempegoey aa foelge deg. Jeg tar 6 lodd. Naa er vi godt innstallert her i Florida. Har vaert paa shopping i dag. Maatte kjoepe ny koffert, selv om vi hadde pakket en koffert oppi kofferten. Vi storkoser oss. I morge4n besoeker vi Harry Potter og Universal studio. Mandagen reiser vi videre til Mexicogulfen for aa sole oss og slappe av. Sees snart. Klem fra Sissel

Inspirert sa...

Grattis! Kjempefin blogg du har! Jeg tar 6 lodd. God helg til deg. Therese

Ingrid Louise sa...

Hipp Hurra for en superfin blogg!!
Gleder meg til å følge med videre!!
6 lodd til meg!!
klm ingrid l

Anonym sa...

jeg ta to lodd hilsen Monica M A på jobb:)

Bjørkli Søndre sa...

Gratulerer med 1 år! Vi alle kjenner oss igjen i det du skriver!

Ram skilt er flotte! Trekker 6 lykkelodd! :-)

Christine sa...

Gratulerer så masse med 1-årsjubileum, og fine tall ellers;)

Jeg trekker 9 lykkelodd jeg, og ønsker deg en flott helg!

Klem fra Christine

i Vinduskarmen sa...

Koselig blogg du har! Og tusen takk for at du følger bloggen min! Du ble følger nr.100 inne hos meg! Bli gjerne med på min giveaway om du ikke allerede har deltatt! :-)

Jeg trekker 9 lodder jeg og krysser fingrene! :-)

Eirin sa...

Gratulerer med 1 år som blogger, ett vakkert hjem dere har! Håper å vinne ett skilt jeg da:))

Interiorblogg by Anita sa...

5 lodd på meg :) Disse skiltene er så utrolig fine :) Nostalgiske :)

Ha en fortsatt god helg :)

Klemmer
- Interiorblogg by Anita :)

Anonym sa...

Hei.
Jeg kommenterer og tar 2 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

astridlovise sa...

Hei! Gratulerer med 1 årsdagen! Jeg driver fortiden og titter inne på interiørblogger og blir inspirert, ettersom jeg har kjøpt meg ny leilighet! Syntes bloggen din hadde mange gode tips til slike som meg som ikke helt har funnet sin egen stil. Fordi om jeg ikke har vært følger av bloggen din over så lang tid, vil jeg likevell prøve meg. Utrolig flotte skilt! Det blir vel 2 lodd på meg for innlegget :)

Anonym sa...

Hei og hopp og gratulerer med 1 års blogg! kramis fra Fransiscka i desember-klubben <3

Anonym sa...

6 lodd til meg, beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

Villavoni sa...

9 lykkelodd til meg, for jeg bare elsker disse ramsignskiltene. Gratulerer så masse med et år i bloggland.En fin blogg har du laget.

Lite hi sa...

Åh, så fine premier! :) Jeg følger den koselige bloggen din og kommenterer. Håper på det beste!

Klemmer fra lite hi / litehiblogg@gmail.com

Daisys home sa...

Gratttis med jubileumet:)
Vil gjerne være med og tar 6. stk lodd.
Er allerede følger av denne flotte bloggen din:)
Klem sissel

Pia sa...

Tillykke - jeg vil gerne deltage med 2 lodder

Monica fra Moxas Univers sa...

Gratulerer med 1 års bloggdagen!

Da ble det 6 lodd på meg :)

Bli gjerne med på giveaway inne hos meg også :)

Klem fra Monica

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 1 års blogging!! :)
Trekker 2 lodd. Fantastiske skilt!
Mail: kabbru@gmail.com
Hilsen Kari Anne

Livy sa...

Gratulerer! Jeg tar 6 lodd☺ Klem fra Livy

Fairy Nuf sa...

Disse skiltene er så fine. Jeg har også en slik give away på min side, men kan jo ikke vinne den selv, derfor håper jeg at jeg kan vinne en av deg:)

Klem fra Ingrid

Jijji sa...

Gratulerer med 1 år! De skiltene er knallfine! Jeg prøver lykken med 6 lodd.

Klem fra Jijji

Ranja sa...

Seks lodd på meg (følger bloggen + kommentar :-)). Mangler husnummer på husveggen vår - så dette hadde vært perfekt :D

Emmas hvite borg sa...

Gratulerer så masse med 1 årsdagen til deg og bloggen ;) Jeg har så veldig lyst å vinne dette at jeg trekker 9 lodd jeg ;)
Har 4 give aways inne på min blogg nå hvis du vil prøve lykken ♥
Ønsker deg en fin høsthelg!
Klem Anette

Stine Norli sa...

Gratulerer med 1års dag! :) Jeg er gjerne med...Blir to lodd det da ;)

Frøken Hafstad sa...

Hurra og gratulerer så mye:) Jeg trekker 6 lodd i den flotte giveawayen din:)

Klem

Anonym sa...

Hei. Gratulerer masse med kjempeflott blogg. Jeg er ingen blogger selv,men er stadig innom og titter og leser blogger. Det er inspirasjon og koselig å bruke litt tid på det. Noen gode tips får jeg også. Din blogg er kjempekoselig. Jeg legger igjen denne kommentaren: stå på. Ønsker også å følge bloggen, må bare finne ut hvordan jeg gjør det. De husskiltene er så flotte og jeg ønsker meg et slik kjempemye. Lykke til videre. Blir det 6 lodd? Klem fra Anita anibrovo@online.no.

Anonym sa...

Jag är gärna med, tar två lotter :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Franciskas Vakre Verden sa...

Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! Trekker 6 lykkelodd!

Registrer gjerne giveawayen din hos meg (gratis). Jeg har akkurat laget en helt ny samleside for giveaways! Jeg har også selv en giveaway der du kan vinne gavekort på kr. 600,- Du er velkommen til å bli med!

Ha en strålende helg! Bloggklem Franciska

Marit sa...

Jeg ønsker meg veldig et sånt skilt!:) Nydelige!
Har lagt meg til som følger, så jeg tar 6 lodd :)

Nydelig blogg du har!:)

Klem Marit

Anonym sa...

Prøver lykken med to lodd! :)
Nina S
ninanr1_@hotmail.com

Prinsesse Vilikke sa...

Jeg vil gjerne ta to lodd.

Klem fra Karen

Ane sa...

Oi, tok plutselig 6 lodd jeg da :) Gratulerer med ett års blogging! Du har en kjempetrivelig og inspirerende blogg og et vakkert hjem :)

God helg! Klem Ane

Lillian sa...

2 lodd til meg. :)

Anonym sa...

Gratulerer.
Du har en nydelig blogg som jeg ofte er innom å titter på.
2 lodd til meg.


ESB

prinsesselinn sa...

Gratulerer !
Snapper med meg ett lodd jeg ;) ...

Kom gjerne en tur innom og meld deg på i trekningen min om gavekort fra miinto ;)

Klem LinnTherese

Anonym sa...

Jeg tar 2 lodd.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Laila sa...

Kjempeflott premie! Jeg vil veldig gjerne være med! Tar 6 lodd og krysser fingre og tær :-)
Laila
lai-ola@online.no

Amaretta sa...

For en herlig blogg du har! Det blir 6 lodd på meg. Fingers crossed! :)

Sissel sa...

Ååå, et slik nr skilt er akkurat hva jeg trenger, så jeg vil absolutt være med på trekningen. Så da 5 stk vinnerlodd til meg takk...

Ha en fin søndag!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Gratulerer så mye med 1 års jubileum !!
Kommentar og følger, så 6 lodd på meg :)

Klem Heidi

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Gratulere med jubileum! :) 6 lodd på meg :)

Huldra sa...

Gratulerer så mye! Ja er det ikke en god verden å være en del av? :)

Jeg vil veldig gjerne være med på feiringen og har linket deg opp inne hos meg, og sender en hilsen her.

Ønsker deg en god høstdag videre :)

Vimså sa...

Så moro - helt klart noe å feire.. og får en fanastisk give away..
Prøver lykken med link og kommentar.
Ønsker deg ei flott helg.
Klem MAri Johanne

Mona Christin sa...

Hei.

Så herlig premie. Jeg prøver lykken med 6 lodd. Krysser fingrene.

Klem Mona C

Tone sa...

Heihei
2 lodd på meg.
Flott blogg :-)
Mvh toneiv@hotmail.com

Et Levende Hjem sa...

Full pott på meg, 9 lodd!
Jeg liker, jeg deler og jeg kommenterer!

Veldig flott blogg, og fantastisk resultat etter så kort tid! :)

Klem
Vibeke