fredag 14. september 2012

Jeg har vunnet førstepremien i sommerkonkurransen til Vakre Hjem og Interiør / Franciskas vakre verden !!

Helt fantastisk, og nesten ikke til å tro, men i dag fikk jeg en utrolig herlig mail! En mail som fikk hjertet til å hoppe over noen slag, da jeg så den var fra Franciska! Hun har bloggen Franciskas vakre verden, og hun fortalte meg at jeg var den heldige vinneren av førstepremien i  sommerkonkurransen hun hadde i samarbeid med Vakre Hjem og Interiør!

 Jeg har vært så utrolig heldig å vinne denne herlige vakre, nydelige lysekronen! Lysekronen er i barokkstil, håndlaget fra CKL Interiør og til en verdi av 6.450 kr!

Bilde lånt fra Franciskas blogg/CKL Interiør

Er det mulig!!! Jeg er i syvende himmel og er bare såååå glad!!
Lampen er stor også; H 50 cm, og bredde 40 cm, og jeg gleder meg sånn til å henge den på plass! 

Bilde lånt fra CKL Interiør

Det er nesten for godt til å være sant, jeg som aldri vinner en eneste Give Away eller noen andre konkurranser! Jeg måtte sjekke Franciskas blogg både en to ganger for å se om jeg virkelig hadde lest feil; men neida, det står sort på hvitt!!

HURRA!!!!

30 kommentarer:

ingridsboble sa...

For en start på helga! Gratulerer :)
Ingrid

Byfrua sa...

Så gøy, gratulere så mye!
Skikkelig flott lampe du har vunnet:)
Kanskje du vil prøve lykken på min giveaway også:)
En flott helg til deg.

Klem Veronica

"Mira" sa...

Gratulerer! med kjempefin premie!

God helg! Klem,

mirjamsdrøm sa...

Jippi, jippi, jippi!!!!
Så gøy :)
Ha en herlig helg!!
Klem klem

KATE ♥ sa...

Du var utrolig heldig.
Så bra.
Ønsker deg en flott helg.

Ingrid Louise sa...

Oi så gøy da!! Gratulerer masse!!
Og lampen var jo nydelig!!
God helg til deg,klm ingrid l

toves sammensurium sa...

Hildrande du for en fantastisk start på dagen og helgen....og for en flott premie:))
Gratulerer så mye...denne finner du vel en plass til?
Toveklem:)

Inspirert sa...

Du er heldig du!!! :-) Therese

Industriell Chic sa...

Gratulerer! Lampa var jo bare råstilig :-)
Ha en fin helg! Klem

Anonym sa...

Ja.nå var du heldig. Gratulerer med 1. Premien. Den var nydelig. Gleder meg til å se hvor du finner plass til den. Så må jeg takke for en flott dag hjemme hos meg i går. Tenk at du ville bruke tiden din til å male for oss. Superfornøyde med resultatet. Du er god. Klem fra Sissel

Man tager hva man haver sa...

Gratulerer så mye, det var helt sikkert fortjent. :) Skikkelig lekker lampe.

God helg til deg.

Klem fra Kari

Anne-Kari sa...

Knallgøy!! Og den ser jo ut som den er skapt for nettopp deres hus, vennen! Gratulerer! :)

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Ingrid! Har ikke helt forstått det selv ennå. Ha en god helg du også! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Veronica! Tusen takk, så gøy at du likte den! Klart jeg blir med på din GA! Kanskje jeg har litt flaks igjen;)Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Mira! God helg til deg! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Mirjam, og en herlig helg til deg og dine også! Nå må du slappe av og slenge beina på sofaen; vel fortjent! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Kate! Ja, vet du hva. Jeg har hatt sånn utrolig flask at jeg ikke har skjønt det helt selv ennå. HERLIG, og jeg er SÅÅÅ glad! Ha en flott helg, klem!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Ingrid Louise! Jeg er helt i hundre ennå jeg altså, har liksom ikke helt forstått det ennå. Gøy at du likte lampen, jeg gleder meg enormt til å få den på plass! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Tove! Ja, jeg håper jo det! Ser at den er nesten 20 cm høyere enn den jeg har over spisestuebordet fra før, så jeg lurer på om den ikke må få plass her...Gleder meg til å se den, og så får mannen være opphengshjelper for en stund, så jeg får sett hvor den blir finest! Og så må vi ha inn elektriker, og ikke minst dimmer! Å sånn som jeg gleder meg!! Ha en super helg, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Tove! Ja, jeg håper jo det! Ser at den er nesten 20 cm høyere enn den jeg har over spisestuebordet fra før, så jeg lurer på om den ikke må få plass her...Gleder meg til å se den, og så får mannen være opphengshjelper for en stund, så jeg får sett hvor den blir finest! Og så må vi ha inn elektriker, og ikke minst dimmer! Å sånn som jeg gleder meg!! Ha en super helg, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Ja, denne gangen var deet bare helt utrolig hvor heldig jeg var! Ha en fin helg, Therese! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk IC, og god helg til deg også! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Bare koselig, Sissel, gleder meg til vi får gangen din ferdig! Veldig gøy at du likte lysekronen, jeg gleder meg enormt til å få den på plass! Ha en god helg, klem!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Kari! Jeg gleder meg til få den hjem, og opp! Ha en fin helg, klem!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Anne Kari! Tusen takk, det var koselig at diu likte lampen! Jeg er utrolig glad, go gleder meg enormt til å få den hjem! Ha en fin helg, klem

Anitas Interiør verden sa...

Gratulerer masse, utrolig flott premie :-)) spennende å se den oppe på plass😃
Ha en fin helg, her skal vi Staut konsert i kveld,gleder meg masse :-))

Klem

Anitas Interiør verden sa...

Gratulerer masse, utrolig flott premie :-)) spennende å se den oppe på plass😃
Ha en fin helg, her skal vi Staut konsert i kveld,gleder meg masse :-))

Klem

Landlivets lykke! sa...

Sååå heldig du er !!! :D Bare LITT misunnelig :D

Klem fra Landlivets Lykke

Monica sa...

Oj oj oj ...så heldig du er :) men helt sikkert fullt fortjent- gratulerer :)

Fortsatt god søndag !

Klem Monica

Tove sa...

Fy søren så heldig. Jeg prøvde meg jeg og...
Digger disse lysekronene og skulle gjerne hatt en. Eller kanskje to. Men så dyre. Lys slyngen har jeg kjøpt her:
http://www.nord-design.no/products/happy-lights-20-snowball
Kjempe fin og angrer ikke på at jeg bestilte den.
Klem Tove