torsdag 20. september 2012

Herlige Happylights!


 Har dere sett dem? Jeg har falt helt for dem, og synes de er nydelige, og utrolig dekorative!
 Happylights finnes i de utroligste varianter, men jeg har funnet min favoritt i "Sahara". Jeg synes den er utrolig lekker med kulene i off white, forskjellige grånyanser, blandet med svak beige og varm brun. Lurer på om ikke den hadde passet inn her hjemme hos oss...?


Det som er så fint er jo nettopp at Happylights kan brukes på mer enn en måte. Ikke bare er de dekorative, men de gir lys og stemning, kan legges i et fat, i en stor vase, henges fra en gardinstang, legges på et bord, henge fra en stige, osv osv. Du kan til og med lage din helt egen variant! 


Happylights finnes i to str; 20 kuler med samlet lengde på 290 cm, og 35 kuler med lengde på  390 cm.

Her er et lite bildedryss av ulike varianter en kan få kjøpt på nettet:
 

 Beige og off white...og litt gylden...



Kjølig og blått...





Fargerikt og eksotisk...


Lilla er jo veldig populært i høst...



Happylights finnes også i en tilnærmet hvit/offwhite utgave; som er denne: "Snowball"



 Grønt og frodig; årets farge!

Fruktig, og lekker...

 Frisk, kjølig, og vakker...

 


 Disse variantene har jeg funnet hos Landstil.com, og Lillerips, men det går ann å lage sin egen variant også på Happylights.be.

Så det er bare å sette fantasien i sving, og skape lys i tilværelsen! Det skal ihvertfall jeg; og jeg gleder meg.....

Fant du en favoritt...?

9 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

I`m in love...
Drømte faktisk om Happylights i natt, helt sant altså!! ;-)
Så her må det bare anskaffes så fort som fy,hihi!!
Tror jeg liker best de hvite jeg...
Finfin kveld til deg,klm ingrid l

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei! Da kan jeg tipse deg om at de faktisk er utsolgt flere steder, men Landstil får inn i uke 40. Det er visstnok siste parti de får inn, så det er litt løp og kjøp der ihvertfall. Prøve å google og se! Jeg synes også de hvite er fine, men det var noe med sahara som bare festet seg. Blir gøy å se om den er like fin som jeg tror:). Klem

ingridsboble sa...

Syns også happylights er utrolig koselige og stemningsfulle! Må helt klart vente til huset er ferdig før jeg kjøper, men liker godt de med litt beige farger i. Vi får se hva det blir :)
Ha en strålende høsthelg!
Ingrid

englemor sa...

Knall fine er de!
Ikke vanskelig å finne noen en liker her nei.
Ønsker deg ei fin helg!
Klem fra Hilde

Hegemors store, lille verden sa...

Jaaaa!!! De er dødsfine:):) Vi har startet på soverommet vårt nå, og gjett om jeg skal prøve å få tak i sånne:);) Sååå fint!!:)
Grattis med lysekrona - dem var råfin:)
Hegemor

Hegemors store, lille verden sa...

Jaaaa!!! De er dødsfine:):) Vi har startet på soverommet vårt nå, og gjett om jeg skal prøve å få tak i sånne:);) Sååå fint!!:)
Grattis med lysekrona - dem var råfin:)
Hegemor

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Ingrid! Ja, det er jo utrolig mange ulike varianter å velge mellom; og det er jo det som er gøy! Miks og match;). Gleder meg til å finne ut hvilken du evt. velger. Ha en fin dag! klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Hilde! Ja, jeg synes også de er kjempefine, og artig at de kan brukes på mange ulike måter. Ha en fin dag du også! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Hege! For en energi dere har; det er jo utrolig hva dere får til! Blir spennende å se, og gleder meg til å se hvilken type dere ender opp med! Så legg in bilder! Ha en fin dag, klem