tirsdag 25. september 2012

En kan vel aldri få nok...eller?

Av interiør altså? Det går sikkert ann å få nok av ganske så mange andre ting, men det egner seg kanskje ikke helt på trykk;). Men å få nok av interiør...? Det tror ikke jeg, men så jeg er vel så langt fra å være minimalist som det kan gå ann å bli. Bokhyllen min derimot, og magasinholderene som ble innkjøpt for å unngå å kaste mine dyrebare interiørblader; de begynner å bli litt fulle, men det sikkert plass til litt flere...? Og jeg tror at jeg kanskje er i godt selskap her inne på blogglandia; hvor en finner inspirasjon og gode idèer og tips hvor enn en snur seg. 

 For meg; så ble en herlig Stavangertur i helgen toppet med et obligatorisk stopp på butikken til Landstil på Moi. Og etter en koselig prat med Tone som er daglig leder; så ble denne lekre puten med hjem. Min kjære lurte på om ikke vi hadde nok puter nå; men neida...kan vel aldri bli nok av nydelige, myyyke puter i sofaen...?


Stoore puter, som en kan krype ned i når det er skikkelig rufsevær ute! Denne er allerede blitt min favoritt, og står solid plantet på "min" del av sofaen;). 


 I skrivende stund har jeg litt etterlengtet mammatid = bloggetid, og  koser jeg meg i sofaen med kaffekoppen og nyeste Boligpluss! regnet pisker mot vinduene; men inne er det stille og rolig. Deilig å  kose seg i varmen med tente lys og fred og ro. Ihvertfall litt til, før tre viltre gutter kommer hjem, og en må igang med middag og lekser.  

Ha en fin dag alle sammen!

13 kommentarer:

evalevabo sa...

Super fina kuddar. Äääälskar kuddar jag med. Kan inte få nog.. Hihi
Kram på dig

Bentes interiør og oppussing sa...

He, he... Kjenner meg veldig igjen i det du sier. Spesielt dette med magasiner. Har jo ikke hjerte til å kaste ett eneste blad, og da tar det veldig stor plass etterhvert..
Klem fra Bente

Man tager hva man haver sa...

Hehe nei puter får man aldri nok av, den puten var jo kjempefin da ikke rart du kom hjem med den. Jeg skal på kurs i november å lære å sy puter, gleder meg skikkelig til det. :)

Klem fra Kari

mirjamsdrøm sa...

Kjempefin pute :)
Deilig med litt alentid innimellom!Fin kveld til deg!
Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk Eva! Godt å høre at vi er flere;). Ha en fin kveld, klem!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hehe..helt enig med deg, Bente. Mange av mine blader er over fire år gamle, men like koselige å lese ennå. Noen blader går fint å kassere, men akkurat Vakre Hjem, Bloig Drøm og Bolig pluss....de bor er de altså;). Ha en fin kveld! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Så gøy, Kari! Håper du deler gode tips med oss når du er ferdig, og ikke minst de fine putene jeg er sikker på at du vil lage fremover. Koselig at du likte denne, jeg falt helt for den da jeg så den i butikken. Ha en fin kveld, klem!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Mirjam!Ja, du vet jo hvor herlig det kan være av og til, men ikke for lenge da; for da savner jeg gutta boyz. Kos deg med dine også, og veldig artig at du likte puten! Ha en fin kveld, klem!

Ingrid Louise sa...

Kan ALDRI få nok...desverre,hihi!!
Og puten din var knallfin,klart du måtte ha den!! ;-)
Jeg har endelig fått bestilt meg Happylights,men de fleste var utsolgt...
Så da ble de bestilt fra Cornelias hus i Trondheim,så no bare venter jeg!! :-)
Herlig kveld til deg,klm ingrid l

Blommiga Rutan sa...

God morgon Mirjam!

Kuddar kan man aldrig få för många av! Kan ibland vara lite svårt att förstå för männen. Sist jag skulle köpa två nya kuddar började maken skratta och trodde att jag skojade!! Det var inte skoj och när vi kom hem med kuddarna så såg han att dom "behövdes" hmhm...

Din favoritkudde är mycket fin.
Kram Anncathrine

Notre-de-maison/ Gry sa...

God morgen! Godt det ikke bare er meg, og jeg tror disse mennene våre har forstått at det å være gift/ sambo med en interiørblogger medfører litt kjøp nå og da. Ha en fin dag, og ps...jeg heter Gry;)

Notre-de-maison/ Gry sa...

Så bra! Ble det de hvite du valgte? Gleder meg til å se. Koselig at du likte puten min! Ha en fin dag! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Så bra! Ble det de hvite du valgte? Gleder meg til å se. Koselig at du likte puten min! Ha en fin dag! Klem