fredag 24. august 2012

Vinneren av GreenGate give away er kåret!

Ja, nå tenker jeg det er mange som er spente!

Jeg kan fortelle at jeg har hatt ikke mindre enn 368 lodd på denne give awayen; og det er helt utrolig! Tusen takk til alle som deltok, og til Meretes Atelier for å gi bort den flotte gaven!

Også en stor takk til alle for kjempekoselige kommentarer; alle har blitt lest! Og til dere som har lagt dere som følger; det betyr utrolig mye for meg. Jeg håper dere vil trives her også etter at vinneren er kåret;)



Så...da var det bare å la Random.com plukke et nummer 
mellom 1 og 368...

Tadaaaaaaa:

Vinneren ble:

Anne Kari, med bloggen med samme navn.


GRATULERER!

Send meg adressen din på på mail
gdlemo@yahoo.com; og så skal jeg få sendt premien din avgårde!
Jeg sender den så snart jeg hører fra deg, men bor du langt borte må jeg nok bruke litt tid på å pakke den inn så den tåler å bli  fraktet som pakkepost.

Ellers må jeg bare beklage laber aktivitet her denne uka! Pc`en har vært til reparasjon, og jeg har hatt nattevakter. Men nå er det frihelg (jippi), og jeg gleder meg til to dager hvor jeg ikke trenger å gå etter klokka!

Ha en fin kveld alle sammen; nå er det CSI og en diger kopp Latte på meg;)!

6 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Gratulerer til vinneren!
En herlig helg ønskes deg og dine :)
Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk og i like måte! Hils dine!

"Mira" sa...

Gratulerer til heldig vinner!

Og kos deg med frihelg!

Klem,

toves sammensurium sa...

ojsann så heldig hun var da - utrolig flott premie :))
Gleder meg til alt det nye Green Gate som kommer fremover,så mye fint i yndlingsfargen min:))
Kjedelig med ødelagt pc,men man får sikkert gjort veldig mye da *lol*
-sikkert uansett deilig å få den tilbake,det er så rart med det...vi må jo følge litt med i blogglandia og sånn :)
God helg!
Toveklem:)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Gratulerer så mye til vinneren, som er en heldiggris!

God helg!

Klem Cathrine :-)

Anne-Kari sa...

Hurra!!!! ;)