tirsdag 7. august 2012

NiB utfordring august; tekstiler!

På tide med en ny NiB utfordring, og denne gangen handler det om tekstiler! 


Elsker NiB utfordringene; også de jeg ikke deltar i selv. Så utrolig mye inspirasjon å finne hos herlige bloggere!


Jeg har fallt helt for blålige toner i sommer; så det har preget tekstilene her hos oss i det siste. Disse er fra Nyblom O`Kollen.
Liker godt den kjølige og rolige følelsen de gir et rom.


 Godt at mugger også kan brukes til andre ting; som til vakre blomster!


Så utrolig forskjell det ble etter at skapet ble malt og fikk knotter fra LAMA. Litt synd at jeg ikke fikk løs sprossene inni vindusrammen, så derfor er de bare malt på en side. 

Ville bare vise tekstilene på kjøkkenet også; samme som i skapet. Jeg liker å ta igjen fargene i andre rom, blir en helhet synes jeg.

Blir spennende å følge alle de flotte bidragene videre!
Lykke til alle sammen!

9 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Så flink du er !
lykke til!!!
klemmer fra Eli:))

Bondekjerringa sa...

Rålekkert! Elsker stripene. Sitter og sikler etter diverse stoff på Ebay, lurer på om stripete puter skal få pryde sofaen utover høsten :)

Mailinn`s interiørblogg sa...

nyydelig bidrag;) elsker også dne blåfargen dær. er så sommerlig og delikat.

Mailinn`s interiørblogg sa...

så fint bidrag. elsker også den blåfargen. så sommerlig og delikat. lykke til med bidraget=)

Monica sa...

Du har det helt nydelig og flott bidrag. Lykke til !

La meg til som følger her hos deg :)

Klem Monica/FruSjøaker

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Eli! Tusen takk, så koselig! Har ingen håp om å nå opp til noe som helst, men det er alltid like gøy å delta. Ha en fin dag! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei og god morgen "Bondekjerringa";). SÅ gøy at du likte det! Alltid koselig å få så fine hilsner. Ebay ja....det var jo en god idè! Har en benk i gangen som skal få nye trekk;). Viser du frem kjøpene dine hvis du finner noe fint? Ha en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Malin! Ja, jeg fallt helt for den jeg altså. Trodde egentlig ikke jeg var så glad i blåtrt, mange år siden jeg hadde den fargen fremme sist. Men det var noe med blotonen denne gangen, og jeg trives veldig godt med den ennå. Ha en fin dag! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei MOnica! Tusen takk, så koselig, og ikke minst; VELKOMMEN som følger! Vldig kjekt, og håper du vil trives her hos meg! Ha en flottdag! Klem