søndag 26. august 2012

En liten kaffe kan fort bli mye mer!

Noen som kjenner seg igjen? Nå kunne jo dette vært starten på ganske mange ulike innlegg....men det skal jeg ikke gå inn på nå...for dette handler om noe heeelt annet;)

For noen dager siden var jeg i byen med en god venninne; og etter en koselig prat; og deilig lunsj med kaffe latte på Cafè Bovèt, gikk vi en rusletur gjennom Arendal. Må jo nyte den resten av sommeren som vi har! Og det er da jeg ser den; et lekkert stativ i zink med tre blomsterpotter....til HALV pris!


Lekker var den; og akkurat passe bred til å få plass i vinduskarmen! Den måtte jo bare bli med hjem; og jeg var ganske så fornøyd da jeg spankulerte forbi alle livvaktene til Grete Faremo som sto linet opp i Havnegata mens Justisministeren spiste lunsj. Nå står stativet i vinduet med to eføy planter, men sist jeg var i byen så jeg at de hadde flere igjen...Kanskje det blir en til med litt deilige krydderurter?


I dag er det middag hos mamma og pappa; herlig å komme til ferdig dekket bord!

Ha en flott søndag alle sammen!

8 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

He he kjenner meg igjen her, fort gjort.
Kos dere med middag borte..

Klem Anita

mirjamsdrøm sa...

Sånn er det vel ofte ja ;)
Særlig hvis man ikke har tenkt å kjøpe noe!
Deilig å komme til alt ferdig, det gjør godt innimellom :)
Her blir det snart pizza fra Dollys...
Ha en fin kveld!
Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Anita! Ja, det er jo litt det da...Er litt impulsiv der jeg altså.. Finner jeg noe jeg bare vet vil passe inn, og er prisen grei, så blir det fort md hjem...
Men du har jo gjort noen flotte kjøp i det siste du også; den ottomannen din fra TM er jo bare LEKKER! Ha en fin kveld du også, klem!

Ragnhild sa...

Hei hei!

Hehe, er vel ofte slik det nemllig blir...men så koselig dag da! :)
Og så ble det jo så fiint!

Ha en flott dag,
klem ragnhild

Monica sa...

Ha ha :) den kjente jeg meg igjen på. Men du kunne jo ikke unngå å ta med deg denne hjem, den er helt perfekt i vinduskarmen din !

God kveld

Klem Monica

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Mirjam! Ja, sånn er det innimellom; men det er jo koselig også da;) Ha en fin kveld, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Ragnhild! Ja, det var en kjempekoselig dag, og spesielt artig å komme over noe som passer inn hjemme! Ha en fin kveld, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hehe, godt det ikke bare er meg! Koselig at du likte den, Monica! Ha en fin kveld, klem!