onsdag 29. august 2012

Det å ta vare på minnene er ikke alltid like lett!

Og kan faktisk være en utfordring... For du så fort gjort det er å ta bilder, mange bilder, men kanskje ikke like fort og lett å få tid til å sende dem inn til Fotoknudsen eller andre instanser for fremkalling. Kanskje ikke den store krisen her i heimen i følge min kjære; som er flink til å minne meg på at det kanskje burde være nok med de fem albumene à 500 bilder i hver som ungene har nå. Dvs. fem album hver altså... Med unntak av minstemann da, han er jo bare 21 mnd, så han har foreløpig bare to....


 Så....kanskje ikke noen overraskelse at jeg blogger? Elsker å ta bilder. Og bildene må jo tas vare på; og nå fant jeg ut at det var på tide å få bryllupsbildet vårt i glass og ramme; og kanskje et kjærestebilde også? Er jo bare 8 år siden vi giftet oss, men du verden som Ting Tar Tid noen ganger...

 Kremt.....men bedre sent enn aldri!


 Dermed gikk turen innom Fargerike; og jeg fikk med meg to nydelige rammer fra Lene Bjerre. Helt herlige er de, og jeg er fornøyd! Litt bevisst valgte jeg to ulike typer. Den store har ingen rygg, dvs. at du ser gjennom glasset der hvor bildet ikke fyller rammen. Det synes jeg er kjempesmart, spesielt når rammen er stor. Da virker den ikke så massiv! Denne kan også henge på veggen, og jeg er jo som dere sikkert vet; veldig glad i "Ja-takk; begge deler" mentaliteten.
 

Den lille rammen har jeg gått og sett på i tja....snart et år kanskje? Den er bare sååååå fin, og jeg gleder meg til å sette bryllupsbildet vårt i denne rammen.


Med litt blomster og lys fra Lene Bjerre ble hylla som ny, og det å flytte rundt på ting og bruke på nytt et annet sted er utrolig artig! 
 Kanskje jeg burde få satt noen flere bilder i ramme også? Eller i det minste tømt harddisken som er FULL....

Jaja...Rom ble jo ikke bygget på en dag, så da er det kanskje håp?

Ha en fin kveld!

11 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Ler :)
Kan vel kjenne meg litt igjen...
Rammene var i alle fall flotte, og hylla var herlig pyntet!
Klem klem

Petrine sa...

Kjempefine rammer ♥

ingridsboble sa...

Nydelige rammer!
Så flink du er som har fått laget album til barna - det er noe annet å bla i album enn å kikke på en data. Men jammen ikke like lett å få gjort alt sammen...
Ingrid

Monica sa...

Fine rammer og vi har vært gift i 6 år og burde vel få det i ramme vi også- takk for påminnelsen :)

Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hehe...ja, godt det ikke bare er meg;), mn jeg synes du er kjempeflink til å få opp bilder på veggen! Tusen takk for kjempekoselig lunsj i går; og lille gullgutten er jo bare herlig. Ha en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk; Petrine, det var koselig at du likte dem! Ha en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Ingrid! Jo, tusen takk! Det var jo tida før bloggen ble startet opp det der da...kanskje det har en liten sammenheng? Men helt enig, det er mye koseligere å bla i et album enn på pc`en. Koselig at du likte rammene! Ha en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hehe...godt vi er to da Monica! I dag har jeg fått opp det ene bildet; skal ned og ordne det andre etterpå når lillegutt sover. Ha en fin dag, klem!

Jijji sa...

Kjenner meg litt igjen der... kremt... Ting tar tid.... Rammene var i alle fall nydelige, og hylla likeså.

Klem fra Jijji

Trine sa...

Så LEKKERT! De rammene var bare nydelige:) Og så elsker jeg klokka di!

Rammer med bilde er noe av det vakreste interiøret en kan ha i hjemme sitt!

Ha en fin helg. Klem.

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Trine! Så koselig at du like rammene og klokken! Enig med deg, bilder er veldig fint, og jeg er glad jeg fant disse rammene! Ha en fin dag!