søndag 1. juli 2012

Something old, something new, something barrowed, something blue...

Neida, ingen giftemål på gang her ( vi er godt gift allerede), men kjøkkenveggen fikk litt nytt ( og litt gammelt) rett før vi dro på ferie! Jeg skulle ut og ha litt saker og ting til turen, og måtte jo bare innom Fargerike....og da ble det jo litt med hjem;).


I år gikk ferien til Danmark, og vi kom hjem i går. Så det er altså grunnen til lite aktivitet her på bloggen min siste dagene. Men, jeg har fulgt med og sett alle jeg har hatt på besøk, og eet stort velkommen til min siste følger;
xandra48
Håper du vil trives her hos meg!

Ellers har vi har hatt en deilig ferie i to sommerhus og i Lalandia, Legoland og Fårup. En tur til Aalborg Zoo ble det også. Fine, avslappende og herlige dager, og så fikk vi besøk av et vennepar med deres barn, og hadde en uke sammen med dem også. Deilig med ferie, og deilig å ha maaaange feriedager igjen.


Men tilbake til kjøkkenveggen;)....Jeg har sett litt etter noen søte knagger til å henge kjøkkenhåndkle på, og jeg ble så glad da jeg fant disse her!

Jeg synes de passet godt inn til metallskiltet ved siden av, og at det også står "Home" på dem er jo en bonus!


Den blå posen har jeg lagt lys inni og hengt opp på en knagg, men den er avstivet og kan stå alene på bordet. Kanskje med kniver og gaffler i; eller skjeene fra GreenGate? Eller med en kunstig liten plante oppi? Eller kanskje rundt et syltetøyglass med sommerblomster....

Krakken er fra Ikea, og håndkleet "Dora" fra Greengate

Det lille hvite skiltet som henger under klokken fant jeg også på Fargerike, og jeg synes teksten var så fin at det bare måtte bli med hjem det også...


Fine ord å ha med seg gjennom dagen..

Hvordan er det med dere og ferien? Noen som har begynt ennå?

5 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Kjempefin kjøkkenvegg!!
Knaggene var supertøffe...liker,liker!! Hihi
Vel overstått ferie,alltid kjekt i Danmark!!
Jeg begnner på ferie imrg,og natt til fredag drar vi til Kreta for 14 dager,og det skal jammen bli deilig med sammenhengende sommervær!!
Gode soldager ønskes deg,stooor klm ingrid l

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Ingrid! Kreta høres herlig ut! Vi sitter faktisk akkurat nå og ser på ferie med ving til mallorca neste år. Gøy at du likte knaggene, jeg synes også de ble fine! Håper du får en flott tur! Ha en fin kveld!

Daisys home sa...

Nydelige ting du har shoppet og fine bilder som alltid hos deg:)
I sommer skal jeg og min mann for aller første gang på Sydenferie.
Blir en ny opplevelse, da vi nok aldri har vært særlig glad i å reise.
Men ungdommene, da barna våre, ga seg ikke med et nei denne gang... så ble til at vi også bestilte tur.
Da er det bare å glede seg og turen skal gå til Bulgaria, Golden sands:)
Ha en fin start på nye uka
klem sissel

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Sissel, så delig ned sydentur! Merker hwg gleder meg til sommerværet kommer, og fortsetter sommeren med blandingsvær, så blir det nok syden neste gang ferien skal planlegges. Ha en fin uke, og god tur!

Bjørkli Søndre sa...

Nydelig på veggen din! Så flott sammen! Du vet å ordne det så koselig rundt deg!

Høres ut som dere har hatt en deilig og avslappende ferie! Man får med seg så mye inspirasjon hjem igjen og får en ny giv til å gjøre ting hjemme!

En flott ny uke til deg du flinke! Du vet å gjøre det koselig for familien din og deg selv!