tirsdag 17. juli 2012

Boligblogg hos Nordbohus!

Så utrolig gøy! 
For noen dager siden så jeg at Norbohus hadde linket til boligreportasjen vår i Fædrelandsvennen! Jeg tipset dem om bloggen min siden det jo er endel bilder på bloggen som ikke ble vist i avisen. Kan tro det var gøy å se at de i dag linker til bloggen min, og beskriver den som en ny kundeblogg! 


Her er linken til deres Facebooksider:
Norbohus

De skriver:

"Ny kundeblogg! Husker du historien om det nye huset til Gry og Odd Eivind (http://www.fvn.no/tema/bolig/Endelig-hjemme-2235761.html)? Nå har vi gleden av å dele linken til Gry sin egen blogg med masse bilder fra huset :-) Bloggen heter Notre de maison og linken får du her: http://notre-de-maison.blogspot.no/ God fornøyelse - og god sommer".

Utrolig artig! 

Ellers i dag så har dagen startet rolig her i heimen. De store fikk Skylander igår, og spiller litt nå, Tobias sover, og jeg har mammatid = bloggtid! Og vet dere hva...jeg begynner faktisk å bli litt rastløs. Skulle jo tro at etter å ha pusset opp syv rom siden november, og med under en uke siden gutterommet ble ferdig, så var siste fridag før jobb satt av til ro og fred.....men nei....jeg har litt andre planer;)

Jeg skal nemlig lage en stige til badet! Jeg vet jo at selges over alt, og på interiørfronten så er nok ikke dette et unikt prosjektet, men det er noe med å lage noe selv, og få det til. Jeg har jo både Black & Decker Mouse Sander, egen drill og verktøykasse ( som ikke er rosa ), så dette skal nok gå kjempegreit! Stigen håper jeg blir en lekker sak til å henge håndklær osv på, i enten hvit eller med Patinagrå interiørlakk. Vi får se, men turen går til Monter så fort lillegutt våkner.

Legger inn bilder fortløpende, og dere....jeg har nå rundet over 
51 000 treff, og nå blir det give away!

Jeg kan love en flott overraskelse; følg med!

10 kommentarer:

Daisys home sa...

Gratulerer D:)
Så utrolig morro dette var.
Ikke så rart med dette flotte hjemmet som dere har fått til.
Nyt sommern videre:)
Bli spennende å følge med på ditt neste prosjekt:)
klem sissel

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer...
Kjempe moro
Ha en knall fin dag
klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Sissel! Tusen takk for koselig hilsen! Veldig moro dette her. Ha en fin sommer videre du også; og håper deet blir masse sol fremover!!
Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Eva ELisabeth! Tusen takk, det var koselig! Jeg ble veldig glad; for det er jo alltid moro når noen liker jobben en lgger ned i bloggen! Ikke har jeg bloggt så lenge heller, så dette var en uventet overraskelse! Ha en fin kveld, klem

ingridsboble sa...

Så gøy for deg :)
Skjønner godt at du blir rastløs; er sånn selv. Selv om de sier det er sunt å kjede seg litt av og til..
Blir gøy å se hva du får til med stige! jeg har også en plan om å lage det etterhvert :)
Ingrid

lisje astrid's husblogg sa...

Så gøy :)

Huset er virkeleg VAKKERT!

Takk for fie ord ♥

Ynskjer deg gode og glade sommardagar :)

mirjamsdrøm sa...

Så gøy med link og flotte ord!
Vel fortjent!
De har bygd et fint hus, men du har skapt et nydelig hjem :)
Herlig med slike mamma-stunder innimellom...bare å nyte!
Gratulerer med alle visningene også, et stort komplement det ;)
Rastlørheten din er visst ustoppelig, gleder med til å se!
Nyt dagen :)
Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Ingrid! Ja, det er litt merkelig, en skulle jo tror at en ville slappet av hvis en kunne, men... Skal snart begynne på terassen, og idag skal vi montere paviljongen! Ha en fin dag!

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, det var fine ord! Ha en flott dag! Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hei Mirjam, tusen takk, det var koselig å høre! Ja, vi trives godt vi vetdu, og det er godt å kjenne på at jeg begynner å føler meg ferdig med huset! Har funnet min stil nå tror jeg. Takk for gratulasjon med visningene, jeg synes det er helt utrolig! Ha en fin dag! Klem