tirsdag 24. juli 2012

GreenGate Give Away

Helt utrolig, men bloggen min som ennå ikke er 1 år, 
har hatt over 53 000 visninger, og hele 118 følgere!

Jeg er så takknemmelig for at det er så mange som leser/besøker bloggen min! Det gir meg utrolig mye å ha mitt lille "fristed" her i blogglandia, hvor jeg kan skrive/ta bilder av ting og tang som betyr noe for meg, og jeg koser meg alle hilsner fra dere! Det å få en slik flott respons fra dere; det er bare helt fantastisk, og det MÅ jo bare feires! 

Og siden jeg også ønsker meg flere følgere; setter jeg i gang en ny Give Away; og denne gang med herlige GreenGate...


Jeg har vært så heldig å få en nydelig gaveeske med GreenGate produkter fra Merete og Meretes Atelier i Grimstad Sentrum.


Dette er en butikk som har byens eneste, og dermed største utvalg av GreenGate i både serviser, stoffer, vesker og tekstiler, flotte skilt og lamper, og alt du skulle trenge til å la kreativiteten få fritt utløp! Ta en tur dit om du er i området, men beregn god tid...og få med deg alle de flotte tingene fra gulv og til tak.


I esken ligger utdrag fra årets sommerkolleksjon:

1 stk GreenGate mugge i serien Ivy Blue 0.5 liter; 11.5 cm

Garden Party Cupcakes former i rødt og blått, med vimpler og topping. Hele 48 stk i esken!

1 stk pakke servietter i Pernilla White

Deilig fransk Limonade fra Effervè. Denne flasken har mønster i glasset, så når etikken fjernes og limonaden er drukket opp; kan den brukes til vann, eller saft eller kanskje litt mer hjemmelaget limonade?

Med andre ord; alt du trenger til en koselig stund på terrassen med gode venner en varm sommerkveld...


Alt kommer i en flott gaveeske med matchende bånd;).
Pga pakkens innhold kommer jeg ikke til å sende den til utlandet.

For å være med må du gjøre dette:

1) Bli følger / være følger av bloggen : 3 lodd.

2) Linke til min Give Away i egen blogg: 1 lodd.

3) Legg igjen en kommentar: 1 lodd

Maks antall lodd er 5 lodd pr. person. Husk å skrive hvor mange lodd du tar. For dere som evt. ikke har blogg; legg igjen mailadresse så jeg kan nå dere dersom dere vinner.

Vinneren blir trukket via Random.org, den 21.august.

Lykke til!

107 kommentarer:

Aimee Lee sa...

4 lodd til meg! Takk!!

A-H sa...

Gtaulerer:) Flott blogg du har!

Jeg er blitt følger :)

Klem

"Mira" sa...

Alltid mange fristelser hos Merete, ikkje lett å gå tomhendt ut derfra!

Vil gjerne være med å prøve lykken med 4 lodd.

Følger deg gjerne, selv om du ikkje hadde frista med lodd altså.

Ha ein fin dag! Klem,

Anonym sa...

Det er på tide at jeg følger deg! Da tar jeg tre lodd :)

marielst@online.no

Ingrid Louise sa...

For en superfin premie!!
Jeg blir selvfølgelig med!! 4 lodd til meg!!
Bloggen din er utrolig flott,titter innom den jevnt og trutt!!
Fiiin dag ønskes deg,klm ingrid l

Ericas Vita Drömmar ♥ sa...

Gratulerar!
Alltid lika trevligt att titta in hos dej :)
Är gärna med i din utlottning.
Snappar åt mej hela 5 lotter :)
Kram Erica

myalgia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mirjamsdrøm sa...

Så flott gave!
Green Gate er en sikker vinner!
Jeg tar 5 lodd :)
Klem

Byfrua sa...

For en flott premie:)
Elsker GreenGate:))
Trekker alle fem loddene!!!


Klem Veronica

noste sa...

4 lodd til meg
er stadig innom bloggen din og liker det jeg leser:)

aggi82 sa...

Hei
Kjempe fin gave, jeg tar 4 lodd :-) og gleder meg til å følge med på bloggen din.
Klem Agnete

aggi82 sa...

jeg er nå blitt følger, og har da tatt 4 logg:-)
klem

aggi82 sa...

Hei, 4 lodd på meg, veldig fin gave :-)
Klem Agnete (agnetekjolleberg@hotmail.com)

Ellen sa...

Hei. Jeg vil gjerne prøve lykken med 5 lodd. Kjempefin gave! Skal bli spennende å følge deg videre:) Klem fra Ellen

Trude`s hverdag sa...

Give away er alltid stas, og Greengate har jo så vakre produkter :-) Jeg er med, 4 lodd til meg, følger og kommentar:-) Klem Trude

ingridsboble sa...

Rett og slett en drømmepakke!
5 lodd til meg :)
Ingrid

Wanja sa...

Er allerede følger av bloggen din og legger gjerne igjen en koselig kommentar for å sikre meg et lodd til ;) Greengate-produkter er en storfavoritt hjemme hos meg :) Keep up the good work og fortsatt God Sommer :-)

Lines verden sa...

Hei
Jeg røver lykken med 4 lodd :-)
line.strandli@gmail.com

Elin Strand, estr2@online.no sa...

koser meg hos deg og i resten av blogglandia i regnværet. 4 lodd til meg :-)

Merete i Meretes Atelier Lysthuset sa...

Så hyggelig at gaveesken blir godt mottatt!
Vil gjerne ønske leserne dine velokommen til å følge Meretes Atelier Lysthuset på facebook også.
Loddene overlater jeg til de andre leserne...Lykke til videre :-)

Anne-Kari sa...

Jeg har 4 lodd! Spennende!

Klem, Anne-Kari

Notre-de-maison/ Gry sa...

Så synd du tok bort kommentaren din. Da antar jeg at du ikke vil være med?

Petrine sa...

Oi, oi... så mye fint ♥
Vil gjerne være med i trekningen.
Trekker 4 lodd.
Legger meg til som følger også :)

Anonym sa...

har desverre ikkje blogg men er med på 1 lodd.hilsen haugan67_@msn.com

Drømmeboden sa...

Jeg er allerede følger av bloggen din og jeg prøver også lykken med en kommentar her :-) Jeg elsker greengate ;-)

Klem Ranveig

Anonym sa...

Har ikke blogg, jeg, så kan vel ikke følge, men slenger innpå med en kommentar. Har hatt ferie nå ei uke og savnet bloggen din . Kjekt å være tilbake. Flott kurv da :)

Klem Fransiscka ;)

Anonym sa...

Nydelige green gate! Ett lodd til meg. God onsdagsettermiddag! :)

Hilsen Gro Sofie, gro.bertelsen@gmail.com

mormormonashjørne sa...

Vil gjerne være med og tar 4 lodd. Synes Greengate har så mange flotte ting.

Ha en fin sommerkveld.

Wenche sa...

Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 5 lodd til meg.
Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, og bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

Guttemamma sa...

Hm,jeg trodde jeg var følger...Siden jeg liker bloggen din,fikser jeg det! 4 lodd
Klem♥

Hannele sa...

2 lodd til meg :) Takk..
ainahnnele@gmail.com

Hemma hos Ingeborg sa...

Vilken undrbar korg med härliga saker. Deltar i din utlottning och blir din följare och länkar från min blogg. Kniper alltså hela 5 lotter.

HildeM - Lykkelig med liten sa...

For en fantastisk candy! Jeg prøver gjerne lykken med 5 lodd.
http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/07/vinn-nydelige-premier.html

Sommerklem

marit´s,,, sa...

Å så flott gave og gratulerer med så mange treff.
5 lodd på meg.

Ha en fin kveld.

Christine sa...

For en utrolig flott give away du har!!
Jeg trekker 5 lykkelodd, og så gleder jeg meg til å følge deg videre!

Klem fra Christine

Kristin sa...

Sukk! Kjempefin giveaway! Jeg er gjerne med og prøver lykken med 4 lodd! Fortsatt god sommer ønskes deg:)

Rødhette sa...

Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om gavedrysset som går på bloggen min i disse dager. :)

Marits Hverdagsgleder sa...

Love GreenGate, så her blir det full pott!
Jeg har også en give away om jeg kan friste :)
Klem

jeanett sa...

Så moro!:) Jeg vil gjerne være med å trekker 4 lodd:) :) Har fulgt bloggen din lenge!:) Lykke til til alle! Post(at)jdl.no

i mitt lille rekkehus sa...

Jeg blir gjerne m,4 lodd tar jeg:-)

Jannemor sa...

Hei !
Eg blir gjerne med her, og trekker 4 lodd :)

Mvh
Jannemor

Hanna sa...

Jeg tar med ett lodd :)

Kristin sa...

jeg tar 4 lodd:) Du har en fantastisk blogg som er en stooor favoritt:) Klem Kristin

Inspirert sa...

Gratulerer! Kjempefin blogg, gleder med til å følge den videre. Og veldig fin premie, jeg tar 4 lodd. Therese

Anita sa...

5 lodd på meg :)

Utrolig flott premie du deler ut her :) Green Gate er gull :)

God helg :)
Klemmer fra Anita :)

Tonje sa...

Jeg blir gjerne med. 4 lodd her :)

Klem Tonje

Mary-Anne sa...

prøver vinnerlykken med et lodd :)

Anne sa...

Er jo følger av denne koselige bloggen din.
Vil gjerne prøve lykken med 5 lodd.
Superfin premie !
Klem Anne

Anonym sa...

Sorry, var vist litt overivrig:-) er totalt bare fire lodd:-)) mvh Agnete

Silje Hansen sa...

Blir gjerne med på trekkningen :) 1 lodd.

Anonym sa...

tar gjerne ett lodd :)

elisabethbergstol@hotmail.com

♥ Netta ♥ sa...

Gratulerer så masse med så mange besøk og ikke minst alle dine følgere. Jeg blir med og feirer og trekker 4 lykkelodd hos deg :-)

Ha en fin uke!

Klem
Netta

Anonym sa...

4 lodd til meg. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

Edny sine puslerier sa...

Gratulerer! Jeg tar full pakke, 5 lodd;)

Rosehagen sa...

For en premie;) Følger deg selvfølgelig videre for her vil jeg trives som leser;)
4 lodd på meg;)

Mandagsklem fra Ann-M.

sjoko sa...

Super flott blogg du har. Jeg liker den veldig godt og har blitt følger. Og din giveaway er bare helt fantastisk, så det blir 4 lodd på meg :0)

Ps
Jeg har blogget længe og snart har jeg 100 følgere, da blir det g.a. Hos meg oxo :0)

Landliv i Ryfylke sa...

4 lodd på meg :) (Kommentar og følgar)

Har en drøm... sa...

Så flott give-away, jeg blir gjerne med:) Trekker 5 lodd:)

Ha en fin fin dag:)

SisustEllen sa...

What a lovely blogg you have. I just had to click myself to your reader :)
I would love to be in your giveaway, but I understand if you can´t send the price to Finland... So I am in with 4 ticets, if itsonly possible:)
Hugs from decorating blogg SisustEllen♥

http://www.ninasskatter.com/ sa...

Hei!
Så flott gave og fiiin blogg.
Jeg blir med med full pott.
Så spennende.

Fra huset i svingen sa...

Superfin blogg og premie,
jeg tar 5 lodd :-D

Klem Karianne

Anonym sa...

Tar 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Laila sa...

For en nydelig premie! Jeg tar 4 lodd og håper på vinnerlykke :-)
Laila
lai-ola@online.no

Mandelhjärta sa...

Gratulerer med flotte lesertall! :)
Jeg blir gjerne med på din flotte give away, og prøver lykken med hele 5 lodd. ;)
Ha en fin sensommer! :)
(Norsk adresse fins.)

Signe Helene sa...

Gratulerer med mange lesere:)
Jeg har desverre ikke blogg selv, men jeg vil gjerne være med alikevel. Jeg prøver meg med 1 lodd:)

(signe4@hotmail.com)

Turid sa...

Kjempefin blogg! :o)

To Ju Mama sa...

ÅÅ så fin GA.. denne vil jeg være med på så slenger inn 5 lodd.. GG har så mye fint.. Jeg linker på bloggen min i kveld da jeg skal ha en shining på siden..Har også en GG på gang hvor du kan vinne 500 i gavekort på plantasjen;)

Klem

Tina Mølgaard Andersen sa...

Tillykke med at du har fået så mange læsere.

Jeg deltager meget gerne med 4 lodder.

Glad hilsen
Tina

Nennes sa...

4 lykkelodd! Carpe diem :) solklem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så fantastisk flott Gove Away da! Jeg blir mer enn gjerne med, og satser stort med 5 lodd!

klem Cathrine :-)

Silje sa...

Her må jo man bare ta full pott på loddene. Elsker Greengate! Håper på vinnerlykke

Anitas Interiør verden sa...

Nydelig gave du lodder ut. Hiver meg med på denne trekningen med fem lodd.

klem Anita

Drømmehuset mitt sa...

Hei så fin premie. Jeg blir gjerne med og tar 4 lodd.

Gratulerer med flotte tall og bloggen din er som alltid veldig fin og inspirerende.

Fin fin dag til deg

klem

Anonym sa...

1 lodd til meg takk;) monica.mykland.andersen@sshf.no

Anonym sa...

Hei!
Så flott give away. Og jeg som er så glad i Green Gate. Prøver lykken hos deg. 1 lodd på meg :)
Mvh Henriette

Fru Føreland sa...

Kjempefin premie, full pott på meg:)

Ønsker deg en finfin søndagskveld!

Mia -Willa Oliviasta sa...

First time in your blog:) Love it!!
Love also GG <3

I'm in with 5 lots

Randi sa...

For en nydelig premie!! Jeg er veldig gjerne med i trekningen, prøver lykken med 2 lodd.
Randi:)

Line Elisabeth sa...

Ååå Greengate, jeg vil være med!:)
Jeg er allerede følger av den flotte bloggen din og har linket, det skulle bli 5 lodd det:)

Ha en fin kveld!
Klem Line E.

Karen sa...

Jeg er med så klart!
Jeg tar 4 lodd - har blitt følger og kommenterer :)

Gratulerer med strålende tall - vel fortjent ser jeg! En nydelig inspirerende blogg...

Ha en strålende kveld :)

Bondekjerringa sa...

Oj for en premie! Full pott til meg, 5 lodd! Tvi tvi :)

.House of BO. sa...

Eg er sjølvsagt med, og prøvar meg med

5 LODD


Kryssar fingrane!

-Bente-

Anonym sa...

Ja,da prøver jeg igjen. Meldingen kom hvist ikke fram sist. Nå er det 4 uker siden jeg har vært på bloggen din, og jeg må ærlig innrømme at jeg begynner å bli avhengig av å følge med på den. Kreativiteten din skal man lete lenge etter. Gleder meg til å se neste prosjekt. Med ønske om en god helg.
Tvi tvi til meg når jeg tar 4 lodd. :-) Kos fra Sissel

Gledene i livet sa...

Oi, så flott premie :)
Og gratulerer med så mange følgere.
Jeg prøver meg med 5 lodd :)

Anonym sa...

1 lodd til meg!
Prøver lykken!! :)

Ha en fin kveld!
Hilsen Siw
siw_engstrom@hotmail.com

Fru Hollund sa...

1 lodd på meg! Krysser fingrer:)

Hannele sa...

hei, jeg er en ny leser. og ta del i lotteriet hvis jeg har tre masse?
herlig blogg du har :)

Landlivets lykke! sa...

Du har en kjempefin blogg og en super giveaway må jeg si!

4 lodd til meg :)

Klem fra Landlivets Lykke

Camilla sa...

Wow, for en premie!!! Jeg vil gjerne være med i trekningen med 5 lodd. :)

Frøken Hege sa...

Full pott med 5 lodd

Jijji sa...

For en herlig premie! Jeg er med! Prøver lykken med 5 lodd og gleder meg til å bli bedre kjent med deg og bloggen din.

Klem fra Jijji

Linn sa...

Hei, ta har jeg trukket min 4 lykke lodd;) Krysser fingrene:) Klem fra meg:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Fire lodd til meg: følger og kommentar!
Krysser fingrene for dette var en fiiiiiiiiiin premie :)

Ulrike sa...

...tolle Verlosung, da bin ich dabei ich liebe alles von GG...

liebe Grüße
Ulrike

Mine diller sa...

For en flott premie!
Eg blir gjerne med i trekningen og prøver lykken med 4 lodd :)
Bli gjerne med på min lille
giveaway :)

Gleder meg til å følge deg videre.
En fin fredag og ei strålende helg til deg.
Klem, Jorill

Heidi Langgaard sa...

Da har jeg blitt følger.
3 lodd :)

heidi@langgaard.no

Anonym sa...

1 lodd for meg :-)
(fannydeak@hotmail.com)

Katrine Helle sa...

Jeg tar 4 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

anitas lille lykke sa...

kjempefine gaver. tar mere enn gjerne 4 lodd

Anonym sa...

Hei! Jeg tar gjerne lodd og følger bloggen
/Julie
jul-ho@online.no

Fru Nordlund sa...

jeg tar gjerne 1 lodd. :) skulle gjerne fulgt bloggen din men har noe feil,men skal nåkk bli følger etterhvert. :)

Fru Nordlund sa...

tar gjerne ett lodd jeg. :)

inga sa...

Very nice gift, hope for the best.
5 lodd
hugs
Gerda

Brunt sukker sa...

hiver meg med så da blir det 4 lodd på meg !!!
klemmer fra Eli:))

Anonym sa...

Grattis!
et lodd til meg!
Hilsen Monica
mo-skog@online.no

Anonym sa...

Flott blogg du har
anne_jorunnberg@hotmail.com

hobbyvimsa sa...

Trekker 1 lykkelodd:)

Nyt dagen!

Klem Linda:)