fredag 13. juli 2012

Det begynner å nærme seg...makeover gutterom del 2

Endelig ferdig med malingen! Kan tro jeg var glad kl 22.30 i går kveld da jeg kunne legge ned malekosten og vite at jeg var feeeeerdig!!!

Men ikke helt ferdig med rommet; for det var jo nå arbeidet begynte, med montering, skruing og pussing. Kan tro det blir fint! Merker det i armene også, for drillen var tom for strøm, så all montering gikk for hånd i dag. Blitt en del skruer...men god trening for armene!

Putene med flagg er fra Dag`s marked, teppet og pleddet fra Hansen & Dysvik. Skattekartputen fra Ikea, og puten med tall fra KiD. Sengeteppet er fra Princess, foret og kan brukes på begge sider.

Så nå er nesten helt ferdig, må bare enda en tur til Ikea....( og ja, jeg vet....tre ganger på en uke burde vært nok), men jeg har fått med meg feil størrelse på skrivebordet! Ble litt mange mål å holde styr på i går, så jeg tok et bord på 1.20, og skulle hatt ett på 1.50. Og hvis dere lurer på om kvaliteten er god; så kan jeg fortelle at bordet ikke fikk en skramme etter å ha fallt ned fra hyllen på Ikea. Litt verre var det med min fot som fikk 9 kg bordplate på seg fra litt over en meters høyde. Men; sykepleier som jeg er, så hadde jeg ispose i bilen, og kombinert med T sin smekke; gikk det helt greit å surre den om foten så jeg kunne kjøre hjem.

I dag er jeg bare blå og litt rød, men det går fint! Og dessuten viste det seg at Ikea er tomme for større bord, så jeg måtte vært bort en tur til likevel;). Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Legger inn bilder av det jeg har montert når jeg er tilbake; 
vi snakkes!!

Og dere; jeg har rundet over 50 000 visninger!! Utrolig, nå må jeg få ordnet en ny Give Away!

5 kommentarer:

Kjersti sa...

Tusen takk for så koselig kommentar hos meg :) Oppussing er gøy men slitsomt.. Men så er det jo virkelig verdt det når man er ferdig. Sengen ser så innbydende og koselig ut!:) Fin helg, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Ja, det er sant, Kjersti, men for en herlig følelse å se gleden i det lille ansiktet ikveld! Nå sover han på rommet sitt! Ha en fin kveld! Klem

evalevabo sa...

Snyggt. Fina kuddar. Ser mysigt ut. Ha det fint.
Kram Eva

Notre-de-maison/ Gry sa...

Tusen takk, Eva, så koselig at du likte rommet. Ha en fin dag, klem

Bjørkli Søndre sa...

Skikkelig stilig ble det! Kan tro du kjenner det i armer og ben ja. Herlig med de putene.

En flott kveld til deg!