onsdag 13. juni 2012

Wallsticker til babyrommet, og litt mer ...

Wallstickers er en helt fantastisk oppfinnelse. Tenk hvordan en kan forandre et rom ved bare å feste noen klistrelapper på veggen. Genialt, smart og enkelt. Rene kinderegget; og slike ting liker jeg!

Vi har jo wallstickers i flere rom fra før, men det å finne noen til å passe et lite sjarmtroll som enda ikke er 2 år, det er ikke helt lett. Jeg var innom mange steder; men etter mye frem og tilbake fant jeg det jeg lette etter hos.....


.....Kulør, og jeg er så fornøyd! Rene gavepakken, og kjempegøy å feste på veggen. Lette å flytte er de også, og de etterlater ikke merker på veggen. Dèt er viktig, for jeg har en tendens til å ommøblere og flytte på ting, og da må også de kunne bytte plass en gang i mellom uten at malekosten må frem:)


 De andre Wallstickersene som jeg fant, er litt mer fargerike; men søte de også, og ganske store:


Lillgutt er veldig glad i denne. "Se...se...", sier han hver gang han stabber forbi, og peker med de nusselige små fingrene sine.

Så....nå må jeg vel kunne si meg ferdig med babyrommet for denne gang; og håper det blir noen år til jeg trenger å "pusse" opp dette rommet igjen.  Visst er det moro, men jeg har jo flere rom jeg har lyst til å friske opp...;)

Husker dere det siste prosjektet jeg var gått i gang med som mannen min ikke visste hva var? Jeg har malt kjellerstua; eller hjemmekinoen vår i fargene "Fabrikk" og "Kalkgrå", kan tro det ble fint! Har bestilt gardiner fra Hansen & Dysvik som kommer til helgen, gleder meg til å få det ferdig! Eller så ferdig som det kan bli med gaaaaamle møbler min kjære ikke vil bytte ut...Jaja, kan jo ikke få alt på en gang.

For i dag dukket det nemlig opp noe nytt i hagen, og bilder kommer etterhvert!
Så det er bare å følge med...!

Og en stor velkommen til min siste følger; 
No55 
Håper du vil trives her hos meg!
  Ha en flott kveld alle sammen!

6 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Så utrolig herlig barnerom,fargene og liftgardinene er superfine,og selvfølgelig stickersene!!
Tenker lillegutt er fornøyd med dette rommet ja!! ;-)
Jeg har også alltid et eller annet prosjekt på gang...og mannen henger ikke alltid med,hihi!!
Goood kveld ønskes deg,klm ingrid l

mali-mo sa...

Kjempesøtt/ fint guttebabyrom, elsket de duse fine fargene du har valgt!

Anne-Kari sa...

Så fint!
Har du kjøpt den med husene på også på Fargerike?? Tenker den hadde vært fin på Magnus sitt rom, nemlig!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Anne Kari! Nei, jeg fant alle sammen på Kulør. Tror ikke Fargerike har så mange stickers, de jeg har sett har vært selvlysende med måne/stjerne, og skateboard motiv. De husene hadde passet til dn røde veggen hos Magnus!Ha en fin dag, klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei mali-mo! Tusen takk, så gøy at du likte rommet og fargene! Betyr så mye å få sånne koselige hilsner! Tusen takk! Ha en fin dag!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Ingrid Louise! Ja, jeg håper han blir fornøyd når han blir litt større, men mammaen er veldig fornøyd;)! Koselig at du likte fargne, det setter jeg vldig pris på. Måtte smile når du nevner prosjekter, her henger ikke mannen med han heller. Men tror egentlig han er glad for å slippe jobben;) Ha en flott dag! Klem